امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

مسئله شناسی، تولید محتوا و ارائه هنرمندانه، سه مرحله بنیادین در جهاد تبیین هستند

فیروزکوه ( پانا) - امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت در بحث جهاد تبیین مسئله شناسی، تولید محتوا و ارائه هنرمندانه، سه مرحله مهم و بنیادین است که لازم است با دقت طی شود.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئله شناسی، تولید محتوا و ارائه هنرمندانه، سه مرحله بنیادین در جهاد تبیین هستند

حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، با اشاره به اهمیت مسئله جهاد تبیین گفت: مقام معظم رهبری مدت‌ها است در همه سخنرانی‌های خود به مسئله جهاد تبیین اشاره و تاکید کرد‌ه‌اند. بنابراین باید توجه بیشتری بکنیم که آرایش ما متناسب با خواسته رهبری باشد؛ در بحث جهاد تبیین مسئله‌شناسی و تولید محتوا مناسب و ارائه هنرمندانه مهم است و این سه مرحله حتما باید طی شود.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه افزود: جامعه به راحتی فریب دشمنان را می‌خورد؛ ما انتظار بیشتری از آموزش و پرورش شهرستان داریم و انتظار داریم مسئولان در آموزش و پرورش مطالبه‌گر باشند. دشمنان رمز موفقیت ما را نشانه گرفته‌اند و ما باید با الگوگیری از مقام معظم رهبری در مقابل آنها بایستیم.

حیدری افزود: ۱۹ دی که جرقه اصلی دفاع از انقلاب اسلامی زده شد به خاطر حمایت از ولایت فقیه بود؛ باید نسبت به این مسئله حساس باشیم و مسئله‌ جهاد تبیین را عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: بسیاری از مسائل را باید از آموزش و پرورش شروع کنیم. فرهنگ‌سازی باید از سوی آموزش و پرورش انجام شود زیرا در زمینه فرهنگ سازی مشکل داریم و باید از کودکی به فرزند خود آموزش دهیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار