معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

پیش همایش ملی ثقة‌الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی در دستگاه آموزش و پرورش برگزار می شود

تبریز( پانا )- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری  پیش همایش ثقة‌الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش همایش ملی ثقة‌الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی در دستگاه آموزش و پرورش برگزار می شود

پناهعلی حسین زاده در خصوص برگزاری پیش همایش ملی ثقة‌الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: این همایش در ۳ محور، شامل شرح حال زندگی، بعد سیاسی و بعد مبارزاتی این شهید والامقام، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین چهره ها و نقش‌آفرینان تاریخ آذربایجان در دومین سال پیاپی برگزار می شود.

وی افزود: این همایش در اولین سال خود با عنوان شیخ محمد خیابانی برگزار شد و در سال جاری نیز همایش با عنوان ثقة‌الاسلام شهید میرزا علی تبریزی در دستگاه آموزش و پرورش با اجرای پیش‌ همایش مرتبط با این جشنواره برای فرهنگیان و دانش‌آموزان به اجرای هرچه بهتر آن خواهد پرداخت و این پیش‌همایش ها برای فرهنگیان و دانش‌آموزان در بخش هایی مجزا اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ما در این پیش‌همایش ها سعی خواهیم داشت تا با بازنگری نسبت به محورهای همایش، مقالات خود را ضمن متناسب‌سازی آنها با ماموریت های فرهنگیان و دانش‌آموزان و برآورده ساختن انتظارات این عزیزان، ارائه دهیم تا عملکرد عالی از آموزش و پرورش در این همایش برجا بگذاریم.

حسین زاده ادامه داد: فعلا پیش‌همایش فرهنگیان مقارن با هفته تربیت اسلامی برگزار خواهد شد و زمان برگزاری پیش همایش دانش آموزان متعاقبا اعلام می گردد.

وی ادامه داد: فرهنگیان عزیز می‌توانند بدون محدودیت در تعداد و عنوان مقالات، آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا آخر بهمن ماه است و برگزیدگان این بخش به همایش ملی راه خواهند یافت.

وی در پایان گفت: انتظار داریم تمامی دبیران، بالخصوص دبیران علوم اجتماعی و تاریخ در این راستا با حضور پررنگ خود، شور بیشتری به این جشنواره ببخشند تا شاهد نتایج عالی آن در ابعاد تربیتی و فرهنگی در دستگاه تعلیم و تعلم باشیم.

شایان ذکر است متقاضیان حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس ایمیل به نشانی setad@shahidkhiyabani.com
و یا شماره تلفن 09365535033 ارسال کرده
و از طریق نشانی: تبریز میدان شهید بهشتی ( منصور سابق ) ابتدای خیابان شهید بهشتی خانه موزه شیخ محمد خیابانی.
به کد پستی: 5154913575 و شماره تلفن: 04133355033 با متولیان این جشنواره در ارتباط بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.shahidkhiyabani.com مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار