اجرای ۷۶۹ برنامه جهاد تبیین درمدارس خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت از آغازسال تحصیلی تاکنون بیش از۷۶۹ برنامه محوری با موضوع جهاد تبیین در مدارس استان اجرا شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۷۶۹ برنامه جهاد تبیین درمدارس خراسان جنوبی

سید علیرضاموسوی نژاد، درنشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزای استان خراسان جنوبی اظهار کرد: اجرای طرح های راویان انقلاب، راویان نور، هادیان سیاسی، نشست های گفتمان بصیرتی و آموزگاران سواد رسانه، از مهمترین عناوین برنامه های جهاد تبیین در مدارس به شمار می رود.

وی، از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با حقایق انقلاب اسلامی در گفتمان جهاد تبیین خبر داد و اذعان کرد: در بحث اردوی راهیان پیشرفت نیز ۳۹ برنامه با مشارکت یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه در قالب بازدید از مراکز دانش بنیان، علمی، صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی عملیاتی شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی، از اردوهای راهیان پیشرفت، بعنوان مسیر آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای علمی، صنعتی، تولیدی و محصولات دانش بنیان استان یاد کرد و افزود: امروز دشمن با توسل به اِعمال تحریم‌های ظالمانه و شبیخون فرهنگی، سخت در تلاش است تا در قالب جنگ ترکیبی اقتصادی، اعتقادی و فرهنگی، نظام را از درون به سمت فروپاشی سوق دهد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، با بیان اینکه راهیان پیشرفت ترکیبی است که ناخوداگاه واژه راهیان نور را به ذهن متبادر می کند، تأکید کرد: راهیان نور اردویی تحول آفرین است که آثار آن بر کل زندگی فردی و اجتماعی زائران تأثیر می گذارد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از اردوهای راهیان نور به عنوان بستری مناسب و عامل تأثیرگذار برای تذکر درباره واقعیات دفاع مقدس، مظلومیت رزمندگان مدافع حریم و حرم یاد کرد و گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور، لبیک به رهبری و ولایت است و اگر دنبال ظهور امام زمان(عج) هستیم باید بدانیم درک خورشید ولایت جز با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت محقق نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار