به همت مدیریت آموزش وپرورش چهاردانگه برگزار شد:

تکریم از بازنشستگان فرهنگی دوسال اخیر در منطقه چهاردانگه

چهاردانگه( پانا )- آیین تکریم از اسوه های ایثار و خدمت، بازنشستگان فرهنگی دوسال اخیر در منطقه چهاردانگه، با حضور مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تکریم از بازنشستگان فرهنگی دوسال اخیر در منطقه چهاردانگه

این مراسم با حضور مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی استان و فرماندار اسلامشهر و شورای شهر این منطقه برگزار گردید .

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این مراسم گفت : بازنشستگان، سرمایه هایی هستند که در کنار ما قرار دارند و در کلیه امور آموزش و پرورش کمک می‌کنند. تکریم از بازنشستگان، احترام به ایثار و خدمت و گذشت است و این واژه ها صادقانه‌ترین وصف برای این همکاران است .

بهرامی خاطر نشان کرد: همکارانی در این جمع حاضر هستند که در سال تحصیلی جاری به کمک آموزش و پرورش آمدند و مجددا در کلاس‌های درس حاضر شدند و تجارب ارزشمند خود را در اختیار همکاران جوان و دانش آموزان قرار دادند .

وی ادامه داد : لفظ بازنشسته اصطلاح درستی برای این همکاران نیست و از آنها به عنوان «باز‌ایستاده» یاد می‌کنیم، که بار دیگر در کنار ما ایستاده‌اند و یاری‌گر تعلیم و تربیت هستند .

همچنین هادی منصوری، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در آیین تکریم یکصد و یازده بازنشسته دو سال اخیر، طی سخنانی عنوان کرد: بازنشستگان، گوهر ارزشمند علم و تجربه هستند و امروز به کمک آموزش و پرورش می آیند.

وی خطاب به فرهنگیان بازنشسته، افزود: این تصور که بازنشستگی یعنی از کار افتادگی، یا کنار گذاشته شدن، غلط است؛ در حالی که شما امروز سرمایه های ارزشمند آموزش و پرورش هستید، که دانش و تجربه را توامان با هم دارید و آموزش و پرورش نیازمند کمک شما است . این تجربه بیش از سی سال شما اگر در کنار معلمان جوان قراربگیرد می تواند از آزمایش و خطاهای وقت‌گیر و بیهوده جلوگیری کند .

منصوری ادامه داد : به دنبال این هستیم به کمک شما عزیزان چند کارگروه تخصصی و کاربردی تشکیل دهیم و از تجربیات شما در آنها استفاده کنیم و آن را به معلمان و همکاران شاغل منتقل کنیم تا از این طریق کمی از هزینه های مصرفی نیروی انسانی بکاهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار