با حضور مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

نشست رابطان امور مجلس ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال غرب کشور برگزار شد

تهران (پانا) - نشست مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رابطین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست رابطان امور مجلس ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال غرب کشور برگزار شد

ارشاد استعدادی مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع ادارات ارشاد استانهای شمالغرب کشور، با اشاره به سیاست تعامل و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غالب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به حوزه فرهنگ و هنر توجه ویژه داشته و دغدغه فرهنگی دارند و این امر از حضور و همراهی مستمر برای حل مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر مشهود است.

وی همچنین از حضور مستمر معاونان و مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی در جهت تشریح برنامه‌ها، ارائه گزارش عملکرد و پاسخگویی به پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان مردم خبر داد.

استعدادی، با اشاره به رسالت خطیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن ادارات ارشاد استانها، گفت: مجموعه فعالیتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نوعی است که چون با روح و اندیشه مردم سر و کار دارد با گسترش نشاط در جامعه و ایجاد زمینه برای زیست فرهنگی، حال جامعه و مردم را خوب می‌کند و از این رو باید فعالیتهای این نهاد ارزشمند برای تحقق ماموریت‌ها، حمایت شود.

وی افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه به شدت ماموریت خطیر و متنوع و پاسخگویی بالایی داریم اما در عین حال از حیث ابزار قانونی و امکانات و تجهیزات در کمبود به سر می‌بریم و امیدواریم این روند با همکاری و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تعدیل شود.

مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارتباط و تعامل با مجلس شورای اسلامی برای ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای اهمیت بالایی است و به همین دلیل مدیران کل ادارات باید برای ریل‌گذاری مسیر ارائه خدمات موثر در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جنس مطالبات نمایندگان مجلس غالبا فرهنگی است و رویکرد کمیسیون فرهنگی مجلس هم از این جنس تقویت و یاری رساندن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

در این نشست که با حضور ارشاد استعدادی مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فتاحی معاون مدیرکل دفتر امور مجلس و سیدمحمدحسین بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار شد، معاونان توسعه مدیریت و منابع ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی،‌ آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و کردستان به تبیین مسائل و موضوعات حوزه فعالیتی خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار