تجلیل از مادران شهدا در پاکدشت، با عطر نوشته‌هایی از عشق انجام شد

پاکدشت (پانا) - مراسم تجلیل از مادران شهدا در کتابخانه‌ عمومی امام جعفر صادق پاکدشت، به همت مدیریت این کتابخانه به همراه خواندن شعر و دلنوشته‌هایی در تجلیل از این بزرگواران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مادران شهدا در پاکدشت، با عطر نوشته‌هایی از عشق انجام شد

این برنامه با خوانش دل‌نوشته و شعرهایی از اساتید و نویسندگان حاضر در این مراسم و معرفی بیشتر حضرت ام‌البنین که سالروز شهادت این بانوی بزرگ بهانه‌ای برای برگزاری این مراسم بود، توسط اکرم نادری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاکدشت معطر شد.

فرامرز مولایی، معاون شهردار پاکدشت نیز در زمینه‌ تجلیل از شهدا و بانوی بزرگ حضرت ام‌البنین(س) صحبت کرد و حاضرین را با واقعه کربلا و پسران این بانو‌ی‌ بزرگ بیشتر آشنا کرد.

همچنین اکرم نادری رئیس اداره کتاب خانه‌های شهرستان پاکدشت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «از راه‌هایی که می‌توانیم یاد شهیدان را زنده نگه‌ داریم نوشتن همین دل‌نوشته‌ها و شعرها است و از آنجایی که می‌شد مراسم تجلیل از مادران شهدا و این عصر شعر را باهم داشته باشیم، تصمیم گرفته شد تا از این پیوند بتوانیم یاد این شهیدان را زنده نگه داریم و از برکت وجود این مادران استفاده کنیم و تاثیر این نثر و شعر بتواند نوجوانان ما را نیز به این مراسمات دعوت کند.»

در پایان این برنامه نیز از مادران و خواهران و همسران شهدا از جمله شهید مجید خواجه‌ صالحانی و شهید حسن مظفر و شهدای بزرگ دیگر شهرستان تجلیل و تقدیر شد.

دانش‌آموز خبرنگار: هستی سیاوشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار