امام جمعه شهرستان پاکدشت :

ایستادگی انقلاب، به خاطر دعای شهید و خانواده شهدا است

پاکدشت (پانا) - امام جمعه پاکدشت، ایستادگی انقلاب را به خاطر دعای شهید و خانواده شهدا دانست و گفت وظیفه بانوان تربیت فاطمی فرزندان است؛ فرزندان حضرت زهرا با تربیت او به آن جایگاه رسیدند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ایستادگی انقلاب، به خاطر دعای شهید و خانواده شهدا است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ‌حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در مراسم گرامیداشت مادران و همسران شهدا که با حضور مسئولین شهرستان و خانواده‌های شهدا برگزار شد، ضمن تبریک روز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر اظهار کرد: پایداری انقلاب اسلامی به یمن دعای شهیدان و خانواده شهدا است؛ اجر و صبر مادران شهدا ارزشی همچون شهادت دارد.

وی افزود: در زیارت‌نامه حضرت زهرا آمده است، «سلام بر تو ای بانویی که امتحان پس داده»؛ بانوی دوعالم آگاه بر شهادت فرزندانش بود و بر این فضیلت بزرگ صبر کرد؛ همچنین جایگاه مادران و همسران شهدا مانند حضرت زهرا است چون رهرو راه او هستند.

لزومی ضمن دعا برای سلامتی خانواده شهدا و تکریم یاد ۷۲تن از مادران شهدا که در قید حیات نیستند تصریح کرد: تمام داشته‌های انقلاب اسلامی ایران که از برکت دعای شهیدان و خانواده آنها است.

امام جمعه پاکدشت ضمن تاکید بر ولایت مداری افزود: جهاد تبیین موضوع مورد تاکید رهبری است، که بر همه اقشار جامعه واجب است، تبیین راه انقلاب و شهدا برای جوانانی که حوادث اول انقلاب را ندیدند امری مسلم است، در هر عرصه‌ای که حضورمان به نفع انقلاب است باید فعال باشیم.

لزومی با نقل داستانی از حضرت زهرا(س) ادامه داد : نقش بانوان در جامعه و خانواده بسیار نقش تاثیرگزاری است؛ زن باید در خانواده پشتیبان و همراه در راه اطاعت از خداوند باشد.

دانش‌آموز خبرنگار: نیایش تنها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار