در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛

جانباز حمید چابک به عنوان پیر غلام شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شد

تهران (پانا) - مراسم بزرگداشت شهدا و ایثارگران قرارگاه پنجم رمضان در خانه شهید سرلشکر «حسن تهرانی مقدم» پدر موشکی ایران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جانباز حمید چابک به عنوان پیر غلام شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شد

در این مراسم سردار «داوود غیاثی‌راد» معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمالغرب کشور، سردار «کوهی» از فرماندهان عملیات قرارگاه رمضان و سردار سرتیپ پاسدار «ایرج مسجدی» حضور داشتند.

فرمانده سابق قرارگاه تاکتیکی پنجم رمضان سپاه قدس در این مراسم برخوردای از بصیرت همه جانبه مردم و مسئولان و عبرت گرفتن از عاشورا، ضروری است. چریک جانبازحمید «چابک» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بلدچی اطلاعات و عملیات قرارگاه تاکتیکی پنجم رمضان بود که در سال 99 به خیل همرزمان شهیدش پیوست. او رزمنده‌‎ای شجاع و ایثارگر بود.

سردار سرتیپ پاسدار «مسجدی» فرمانده قرارگاه تاکتیکی پنجم رمضان سپاه قدس در جمع رزمندگان و پیشکسوتان این قرارگاه چریک جانبازحمید چابک را پیر غلام سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» معرفی کرد و یادآور شد: ترویج و نشر فرهنگ و آرمان‌های شهدا بالاترین ارزش است. شهیدان جانبازان با جانفشانی‌‌شان باعث عزتمندی نظام اسلامی شده‌اند.

در این مراسم سردار «کوهی» از فرماندهان عملیات قرارگاه رمضان با بیان خاطراتی از چریک جانباز «حمید چابک» در جمع همرزمانش تعریف کرد و با اهدای کتاب به مسئولین حاضر در مجلس یاد و خاطره این چریک دلاور قرارگاه رمضان جبهه‌های غرب کشور را گرامی داشت.

در پایان این مراسم یک جلد از کتاب زندگی‌نامه چریک جانباز «حمید چابک» پیر غلام شهید حاج قاسم سلیمانی توسط سردار «داوود غیاثی‌راد» معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمالغرب کشور به سردار سرتیپ پاسدار ایرج «مسجدی» و خانواده شهید «حسن تهرانی مقدم» اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار