یادواره دانش‌آموز شهید شهرستان درمیان برگزار شد

بیرجند (پانا) - مراسم یادواره شهید دانش‌آموز محمدعلی میرزائی، محفل نورانی انس با قرآن کریم در شهر قهستان شهرستان درمیان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
یادواره  دانش‌آموز شهید شهرستان درمیان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان در این مراسم گفت: شهادت شهید سلیمانی ماهیت و اهداف ضد بشری آمریکا را برای جهانیان آشکار ساخت.

محمد قربانپور با اشاره به لزوم الگویابی مناسب برای نوجوانان و جوانان کشور تاکید کرد: باید قدر شهدا را بدانیم و در ادامه راهشان ثابت قدم باشیم زیرا شهدا مایه بصیرت بوده و برای جوانان ما بهترین الگو هستند.

همچنین در ادامه مراسم مادر شهید دانش آموز محمدعلی میرزائی به بیان خاطراتی زیبا و شنیدنی از این شهید بزرگوار پرداخت. در بخشی از این خاطرات شنیدنی این مادر شهید عنوان شد: «روزی به فرزندم گفتم دلم برایت تنگ شده، به خانه بیا تا تو را ببینم و او در جواب گفت: که شما و پدرم مانند دو چشم من هستید ولی امام خمینی قلب من است، من بدون چشم می توانم زنده بمانم ولی بدون قلب نمی توانم.»
پس از این برنامه، مهدی برونسی، فرزند شهید عبدالحسین برونسی، چفیه رهبر معظم انقلاب متبرک به ضریح حرم های مطهر حضرت زینب کبری(س)، حضرت رقیه(س) و حضرت سکینه(س) را به این مادر شهید بزرگوار اهدا کرد.

در ادامه این مراسم، مهدی برونسی به بیان روایتگری و خاطراتی از پدر بزرگوارشان شهید عبدالحسین برونسی پرداخت.

پخش کلیپ مصاحبه دانش آموزان با مردم در خصوص شهید سلیمانی، عزاداری و سینه زنی به یاد شهدا و ... از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین شهرستان و به همت مدیریت دبستان حاج اسماعیل کارگر قهستان در حسینیه شهدای گمنام قهستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار