نوری در پاسخ به پانا:

تصویب بودجه اجرای سند تحول بنیادین در هیات وزیران

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش درباره جزئیات بودجه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که بخشی ‌در هیات وزیران مصوب شده که برای اجرای سند تحول بنیادین در جداول دیده شود.

کد مطلب: ۱۳۳۶۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تصویب بودجه اجرای سند تحول بنیادین در هیات وزیران

آناهیتا یاوری - یوسف نوری در حاشیه جلسه هیات دولت درباره برگزاری کنکور ‌دی‌ماه، اظهار کرد: برای آزمون دی‌ماه تدابیر لازم دیده شده است و از امکانات سازمان سنجش برای برگزاری این آزمون‌ها با همکاری که دوستان در این سازمان داشته‌اند، بهره برده‌ایم. مواردی که برخلاف دستورالعمل امتحانات باشد، نداشتیم. موارد خاصی که بر‌خلاف پروتکل و دستور عمل امتحانات باشد و سبب افشا شده باشد، وجود نداشته است، همچنین دوستان در شورای عالی انقلاب فرهنگی از فرآیند طراحی سوال تا اجرا بازدید کردند و نامه‌ای هم به اصحاب رسانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نهادها ناظر داده شده تا برای اطمینان در طول مدتی که تا پایان برگزاری آزمون‌های دی‌ماه باقی مانده، بیایند و از این فرآیند بازدید کنند.

وی افزود:‌ به‌طور طبیعی در‌ جریان برگزاری امتحانات اتفاق‌هایی می‌افتد که بعضا دانش‌آموزان تخلف کرده‌اند، مانند نگاه‌کردن از برگه دیگری ‌یا موارد این‌چنینی، در مواردی که چنین اتفاقاتی رخ داده، برابر قوانین و مقررات امتحانی،‌ با دانش‌آموزان متخلف برخورد شده است.. این اخباری که در شبکه‌های مجازی پخش می‌شود، موجب می‌شود دانش‌آموزان دچار فشار روانی شوند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار پانا درباره جزئیات بودجه آموزش پرورش گفت: بخشی ‌در هیات وزیران مصوب شد که برای اجرای سند تحول بنیادین در جداول دیده شود؛ اما هنوز جداول بیرون نیامده است؛ ان‌شاالله که شاهد تحقق آن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار