معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

کارگروه‌ها موتور محرکه قرارگاه جهادی آموزش و پرورش البرز را تشکیل می‌دهند

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان البرز گفت کارگروه‌ها موتور محرکه قرارگاه جهادی آموزش و پرورش را تشکیل می‌دهند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه‌ها موتور محرکه قرارگاه جهادی آموزش و پرورش البرز را تشکیل می‌دهند

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه هفتگی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر عنوان کرد: در این قرارگاه کارگروه های توانمندسازی و کیفیت بخشی آموزش و پرورش، عمران و آبادانی، ظرفیت شناسی و مردمی سازی، بازماندگان از تحصیل، منزلت و حمایت، توسعه و تحول اجتماع محور، تولید و توسعه مهارت و رصد و برنامه ریزی منابع انسانی فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: هر کارگروه مسئولیت پیگیری یکی از مشکلات آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش البرز را با بهره گیری از ظرفیت های استانی و به صورت میدانی عهده دار است.

حسینی، مستندسازی اقدامات و برنامه های کارگروه های زیرمجموعه قرارگاه جهادی حوزه آموزش و پرورش البرز را ضروری دانست و یادآوری کرد: رصد، نظم دهی و ارتباط با افراد درون و برون سازمانی همراه با نظارت از دیگر موارد مهمی است که اعضای کارگروه ها باید به آن توجه کنند.

معاون آموزش ابتدایی دسترسی دائم به اطلاعات کارگروه ها، تعیین یک فرد مسئولیت پذیر با روحیه جهادی برای انجام امور در قالب شرح وظایف هر کارگروه و دعوت از خیرین و نیروهای جهادی برای ارائه خدمات به دانش آموزان در مناطق کم برخوردار استان البرز را نیزمهم برشمرد.

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش استان البرز در هر جلسه به یک موضوع اولویت دار در حوزه آموزشی و تربیتی می پردازد تا با بارش فکری اعضاء راهکار مناسب برای حل مشکل مورد بررسی قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی عنوان کرد: برای پیشبرد اهداف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابربه همفکری و همراهی فعالان کارگروه ها در حوزه ستادی، نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان البرز نیازمندیم.

دبیر قرارگاه و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای مناطق هدف در حوزه نیروی انسانی، کلاس درس، ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت، تجهیزات اولیه آموزش و پرورش را ازجمله دغدغه های آموزش و پرورشبیان کرد.

حسینی در پایان اشاره کرد: هدف از تشکیل این قرارگاه کمک به آموزش و پرورش در زمینه رفع مشکلات آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار