عدالت تربیتی، حیاتی‌ترین محور عدالت اجتماعی

تهران (پانا) - دبیر کارگروه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، ضمن اعلام بازگشایی یک مدرسه روستایی در روستای وردیج و واریش برای دانش‌آموزان، عدالت تربیتی را حیاتی ترین محور عدالت اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۸۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
عدالت تربیتی، حیاتی‌ترین محور عدالت اجتماعی

سومین نشست تخصصی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، در سالن کنفرانس فرهنگ منطقه 5 با حضور محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، محمدمهدلو؛ دبیرکارگروه کشوری، عامریان؛ دبیرکارگروه منزلت و حمایت، اله وردی؛ دبیر کارگروه رصد و برنامه ریزی، عباس استادهاشم؛ دبیر کارگروه قرارگاه جهادی منطقه و شورای معاونین و کارشناس مسئولان برگزار شد.

در این نشست مطلبی اظهار کرد: با توجه به اینکه اهمیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر جزو برنامه‌های اولویت‌دار وزارت آموزش‌و‌پرورش و اهداف قرارگاه مناطق روستایی و حاشیه شهرها و کم برخوردار است، تشکیل این جلسات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر آموزش و پروش منطقه به پیگیری دقیق برنامه‌های ابلاغی قرارگاه و برگزاری منظم جلسات کاری دبیرخانه منطقه ای اشاره کرد و گفت: تمام بخش‌های مرتبط و دست اندرکار منطقه، همکاری و مساعدت لازم را جهت اجرایی شدن برنامه های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، کرده اند.

در ادامه نشست، عباس استادهاشم، گفت: جلسات قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در منطقه به صورت منظم و با حضور مدیر منطقه و سایر اعضا برگزار می شود.

دبیر کارگروه قرارگاه، بازگشایی یک مدرسه روستایی در روستای وردیج و واریش، برای دانش آموزان با کمک خیرین و ساماندهی نیروی انسانی این مدرسه را خبر داد.

وی افزود: عدالت تربیتی، حیاتی ترین محور عدالت اجتماعی به شمار می رود که مواردی در خصوص این قرارگاه در درست اقدام است. این موارد شامل اختصاص چهار زمین ورزشی در منطقه برای مدارس نیازمند و لازم التوجه؛ تهیه ملزومات ورزشی و درس تربیت بدنی از طریق ظرفیت های پیمانکاران سرویس مدارس؛ شناسایی و معرفی و تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان نیازمند از طریق ظرفیت های خیرین؛ تجهیز و تعمیر شیرآلات مدارس مورد نظر؛ راه اندازی صندوق مرکز خیریه در منطقه و همچنین برگزاری اردوهای دانش آموزی برای دانش آموزان لازم التوجه به صورت 3ماه یک بار از طریق پیگیری های معاون پرورشی و تربیت بدنی در حال اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار