قائم مقام لشکر ثارالله(ع) با حضور در جلسه شورای شهر تهران:

شهادت حاج‌قاسم برخلاف تصور آمریکا موجب وحدت شد

تهران (پانا) - قائم مقام لشکر ثارالله(ع) پشیمانی آمریکا و دشمنان از ترور شهید سلیمانی را نشانه عظمت، بزرگی و مظلومیت این شهید والامقام دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۶۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شهادت حاج‌قاسم برخلاف تصور آمریکا موجب وحدت شد

سردار مرتضی حاج باقری در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دشمنان ما در طول سال‌های پس از انقلاب دو بار اشتباه خود را تکرار کردند، اظهار داشت: ۲۰ سال پس از جنگ دشمنان اعلام کردند که تحمیل جنگ به ایران اشتباه بوده است چون ایران از تهیه سیم خاردار عاجز بود و امروز به جایی رسیده که (به تعبیر آنها) به روسیه پهپاد می‌فروشد و موشک نقطه‌زن تولید کرده است.

این جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه آنها نسبت به شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز ابراز پشیمانی کردند، یادآور شد: وقتی حاج قاسم را به آن شکل به شهادت رساندند، باور نمی‌کردند چنین اتفاقی بیفتد؛ اولین پیغام ترامپ تبریک به ملت ایران بود اما دیدند که مردم چگونه به خیابان‌ها آمدند؛ بنابراین خیلی زود ابراز پشیمانی کردند.

وی با اشاره به شکل‌گیری مقاومت در سراسر جهان تصریح کرد: ۸۵ درصد سوریه سقوط کرده بود و در اختیار گروه‌های مسلح همچون داعش بود و غلبه بر این وضعیت بسیار سخت به نظر می‌رسید اما سردار سلیمانی این کار بزرگ را انجام داد.

حاج باقری در ادامه ضمن بیان خاطراتی از سردار سلیمانی، گفت: حاج قاسم سلیمانی را که همواره در آرزوی شهادت بود، یک ابر جنایت به شهادت رساند. با هر سلاحی که می‌توانستند تهیه کنند حاج قاسم را تکه تکه کردند و خیالشان این بود که حاج‌قاسم تمام شد، اما بین کشورهای دیگر و ایران وحدت شکل گرفت. امروز شهادت حاج‌قاسم تبدیل به یک جریان روشنگری و قدرتمند علیه آمریکا و دشمنان ما شده است.

در ادامه نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا و فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مناجات این شهید در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ را قرائت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار