کیمیا قارلقی*

شهید سلیمانی، الگویی برای جوانانی که طالب راه خدا هستند

«سردار سلیمانی شهید شد» این خبری است که صبح ۱۳ دی سال 1398 ایران را در غم و اندوه فرو برد، اما دشمن شاد نباشد، زیرا هیچوقت این شادی او ادامه‌دار نخواهد بود، زیرا تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم تکرار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی، الگویی برای جوانانی که طالب راه خدا هستند

«وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَٰكِنْ لَا تَشْعُرُونَ»، و به آنان که در راه خدا کشته شوند مرده نگویید، بلکه زنده ابدی هستند و لیکن همه شما این حقیقت را درنخواهید یافت.*سوره بقره آیه ۱۵۴

آسمان شکافته شد و آغوش خود را به روی بزرگ‌مردی باز کرد که الگو و سرمشق تمام مجاهدان اسلام بود؛ اما امروز دنیا دیگر لایق تو نیست ولی در این مدتی که زمین حضور تو را گرامی داشت، بسیار انسان های مظلوم را از کام مرگ نجات دادید و نگذاشتید که روشنایی خانه‌ها به سیاهی شب تبدیل شود و غول‌های زمان از در و دیوار خانه ها بالا روند.

دشمنان کهنه‌مغز در این خیال بودند که با شهادت تو همه چیز تمام می شود و می‌توانند راه‌های ظلم و ستم خود را آسوده‌تر پیش‌ روند؛ اما باید گفت زهی خیال باطل، اگر آن زمان شهید سلیمانی یک نفر بود، اکنون یک ملت سلیمانی‌هایی هستند که برای دفاع از مظلوم و اسلام برخاسته‌اند.

صداهای اطرافتان را می شنوید؟ صدای خروشان رودخانه‌ها، صدای شکستگی سنگ‌ها که ندای انتقام سر داده‌اند؛ اما کسی نمی‌داند چگونه، و هنوز نمی‌دانند کجا، ولی کسی ظهور خواهد کرد که انتقام تمام انسان‌های مظلوم را خواهد گرفت.

امروز روزی است که ما بچه‌های انقلابی وارد میدان جنگ نرم می‌شویم و ثابت می‌کنیم که پرورش یافته مکتب حاج‌قاسم سلیمانی هستیم.

ای سردار، تو آئینه‌ای هستی که می‌توان در آن خلوص نیت و پاکی را پیدا کرد؛ مانند همان یادداشتی که نوشتی «الحمدالله رب العالمین، خداوندا مرا پاکیزه بپذیر، خداوندا عاشق دیدارتم همان دیداری که موسی را ناتوان از ایستادن و نفس کشیدن نمود.»

اگر تمام قلم‌های دنیا و تمام نویسندگان و تمام برگ‌های دنیا نام تو، راه تو و تمام کارهایی که تو کرده‌ای را بنویسند شاید بتوانند مقدار کمی از آن را بنویسند.

در پایان سرخی خون شهادت تو، سرخی را به چشم های ما بخشید و چشم های ما را به دنیا باز کرد به امید روزی که کسی برسد که جواب فریاد‌های انسان‌های مظلوم را بدهد .

* دانش‌آموز خبرنگار و نایب رئیس مجمع فاطمی استان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار