با هدف ارتقاءسطح کیفیت تدریس در تمام مقاطع تحصیلی

دوره توانمندسازی نیروهای خرید خدمات در پژوهش‌سرای فارابی برگزار شد

تهران (پانا) - دوره توجیهی بدو خدمت نیروهای خرید خدمات 9 منطقه تهران، به میزبانی آموزش نیروی انسانی منطقه 12 و با حضور آموزگاران مناطق 8 ،12 و هنرآموزان منطقه 12 و 9 منطقه دیگر در پژوهش‌سرای فارابی مرکز آموزش ضمن خدمت این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمندسازی نیروهای خرید خدمات در پژوهش‌سرای فارابی برگزار شد

زهرا رحیمی؛ کارشناس مسئول ضمن خدمت منطقه ١٢، در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «دوره آموزشی بدو خدمت معلمان خرید خدمات، با هدف ارتقاء سطح کیفیت تدریس در کلیه مقاطع تحصیلی و آشنا کردن شیوه‌های نوین آموزشی از 10 دی ماه لغایت 24 دی ماه برگزار می شود. دوره فوق طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش، یکی از دوره های الزامی در رسته شغلی معلمان (آموزگاران و دبیران) است.»

وی اضافه کرد: «دوره آموزش بدو خدمت معلمان، با هدف ارتقاء سطح تخصصی علاقه مندان در حرفه معلمی طراحی شده است. این دوره شامل مباحث ضروری از جمله اصول و فنون تدریس، طراحی آموزشی، طبقه بندی مشاغل/ روانشناسی تربیتی و ارزشیابی کیفی-توصیفی است و تمام افراد علاقه‌مند به تدریس باید این دوره را بگذرانند.»

رحیمی در آخر افزود: «آموزش های بدو خدمت ویژه نیروهای خرید خدمت با توجه به اهمیت آموزش منابع انسانی و به منظور توانمندسازی نیروهای خرید خدمات آموزشی، خدمات در رشته شغلی آموزگار و هنرآموز و با استفاده از اساتید مجرب و باسابقه در محیط آرام و کاملا آموزشی برگزار می شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار