سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی:

ادبیات ارتباطی با مردم در حوزه جمعیت یکی از مسائل بسیار مهم است

تبریز (پانا) - سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی، ادبیات ارتباطی با مردم در حوزه جمعیت را یکی از مسائل بسیار مهم دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ادبیات ارتباطی با مردم در حوزه جمعیت یکی از مسائل بسیار مهم است

زهرا کوهی در نشست علمی مبانی بیولوژیک اصلاح ساختار جمعیت گفت: یکی از وظایف اصلی ما، در بحث بحران جمعیت است که امیدواریم در این حوزه قدم های ارزشمند و اثرگذاری برداریم.

وی ادامه داد: در حوزه ستاد جمعیت استان چند نکته اساسی وجود دارد و در این خصوص از حوزه بهداشت و درمان انتظارات زیادی وجود دارد، چرا که استان آذربایجان شرقی استان سوم سالمند کشور است و این موضوع برای استان ما که یک قطب فرهنگی، سیاسی، علمی و اجتماعی هستیم بسیار مهم است.

کوهی اظهار کرد: در بحث اقدام و عمل استان آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه سوم در کشور شد و بحث بهره وری افراد و تامین امنیت مرزی از جمله نکاتی است که در حوزه جمعیت استان وجود دارد که اگر در این خصوص نتوانیم پنجره جمعیتی که باز شده به طور صحیح مدیریت و کنترل کنیم، دچار چاله جمعیتی بزرگی خواهیم شد.

وی افزود: ادبیات ارتباطی با مردم در حوزه جمعیت یکی از مسائل بسیار مهم است چرا که وقتی در حوزه درمان نمی‌توانیم ادبیات مناسبی برای برخورد داشته باشیم در حوزه رفتاری و روانشناختی فرد را دچار مشکل و آسیب خواهیم کرد، بنابراین در این خصوص در بحث اقدام و عمل مجموعه زیست بوم جمعیت برنامه ای طراحی شده برای ارتقای حوزه های ارتباطی و روانشناختی که از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می‌رود همکاری کافی را داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار