معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

۲ نمایشگاه دستاوردهای مهارتی سوادآموزان درالبرز گشایش یافت

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد به مناسبت نکوداشت هفته سوادآموزی، ۲ نمایشگاه دستاوردهای مهارتی سوادآموزان در مراکز یادگیری محلی دانا در آموزش و پرورش ناحیه چهار و شهید البرزی در ناحیه یک کرج گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۳۳۴۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۲ نمایشگاه دستاوردهای مهارتی سوادآموزان درالبرز گشایش یافت

رویا عسگر پور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین افتتاح این نمایشگاه ها که با رویکرد سواد و زندگی برپا شده، گفت: دراین نمایشگاه فعالیت مراکز یادگیری در قالب فعالیت های آموزشی، مهارتی و حرفه ای از جمله خیاطی، تولید پوشاک مدارس، قالیبافی، گلیم بافی، سفال، میناکاری و جشنواره کیک و نان محلی سوادآموزان به نمایش گذاشته شده است.

عسگرپور با بیان اینکه کارگاه های مهارتی و آموزش های فردی و اجتماعی که در مراکز یادگیری محلی برگزار می شود نقش بسزایی در ترغیب و جذب افراد کم سواد و بی‌سواد دارند، افزود: توسعه، تجهیز و تنوع بخشی به کارگاه ها و آموزش ها در مراکز از مهمترین برنامه های این معاونت در برگزاری دوره های جدید است.

معاون سوادآموزی، تنوع بخشی به برنامه ها و کارگاه ها را در جذب و نگهداشت سوادآموزان تاثیر گذار دانست و بر برنامه ریزی مناسب بر اساس نیازسنجی منطقه‌ای تاکید کرد.

در پایان معاون سوادآموزی استان از زحمات مسئولین و آموزش دهندگان مراکز یادگیری محلی ناحیه یک و چهار کرج قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار