سرپرست بهزیستی شهرستان دماوند:

اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس، نقطه عطف جامعه‌ای سالم‌تر در برابر اعتیاد است

رودهن(پانا)- سرپرست بهزیستی شهرستان دماوند، اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس و میان نوجوانان، همراه با آگاهی دادن به دانش‌آموزان را نقطه عطف جامعه‌ای سالم‌تر و با آسیب‌پذیری کمتر در مقابل اعتیاد، برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس، نقطه عطف جامعه‌ای سالم‌تر در برابر اعتیاد است

سرپرست بهزیستی شهرستان دماوند از اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس خبر داد و در این خصوص عنوان کرد: یکی از معضلات ایجاد شده در سطح جامعه، افزایش گرایش نوجوانان به مصرف مواد مخدر است و از طرفی آموزش برای افزایش آگاهی مقابله با این مسئله به این قشر از جامعه را یکی از ضروری ترین اقدامات است که باید اصولی و در چارچوبی علمی و عملی در مدارس اجرا شود.

معادی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت‌های فضای مدارس، یک امتیاز برای آموزش‌دهی به جوانان و نوجوانان است و می‌تواند راه‌گشا و مفید باشد؛ طرح آموزش پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های زندگی به صورت هدفمند در سطح مدارس تاکنون در سی مدرسه و برای یک هزار و صدوسی و هفت دانش آموز، معلمین و اولیاء به اجرا در آمده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. تا بتوانیم‌ گامی در جهت رفع این آسیب در میان این قشر آسیب‌پذیر جامعه برداریم و در کاهش معظل اعتیاد مفید واقع شود.

وی در پایان از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و مدیران آموزش و پرورش شهرستان دماوند و رودهن نهایت تقدیر و تشکر را کرد که مقدمات و بستر لازم را برای اجرای این طرن در مدارس فراهم کردند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه عمادی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار