با تلاش مربیان و دختران فوتسال منطقه ٩حاصل شد:

قهرمانی تیم فوتسال دختران منطقه 9 در مسابقات قهرمانی شهر تهران

تهران (پانا) - تیم فوتسال دختران منطقه ٩ عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال دختران شهر تهران را از آن خود کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی تیم فوتسال دختران منطقه 9 در مسابقات قهرمانی شهر تهران

بنابراعلام کارشناسی تربیت بدنی، در پایان رقابت های فوتسال بین مناطق 19 گانه شهر تهران، تیم دختران منطقه 9 توانست با غلبه بر حریفان خود مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

بنابراین گزارش در این رقابت ها که از 23 آذرماه و به میزبانی منطقه 19 برگزار شد، پس از دختران قهرمان منطقه 9، تیم منطقه 5 موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و تیم منطقه 17 در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.

این گزارش حاکی است دختران افتخار آفرین منطقه 9 در راه کسب عنوان قهرمانی موفق شدند در دو دیدار اول خود تیم های مناطق 16 و 7 را با سه گل شکست دهند.

افتخار آفرینان منطقه 9 در سومین دیدار خود با 5 گل تیم منطقه 13 را بدرقه کردند و در دیدار چهارم خود با یک گل از سد تیم منطقه 17 گذشتند.

این تیم در مسابقه پایانی نیز با 4 گل تیم منطقه 5 را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

شایان ذکر است تیم دختران قهرمان منطقه 9، با ترکیب فاطمه طاهری، مائده خوش سودا، معصومه منصوری، زهرا قاسمی، ملیکا عابدی و مهسا راستگو از هنرستان شهید طاهریان، غزل بهاری از هنرستان حضرت معصومه، رقیه حسینی و یاسمین عزتی از فرزانگان، سارا حسن پور از دبیرستان سیدالشهداء(ع) و مائده عربی از دبیرستان مهردانش، به مربی گری رخساره قلعه گلابی و اعظم سیف و با سرپرستی مریم خالقی در این رقابت ها حاضر شد.

این گزارش می افزاید مسابقات کشوری فوتسال دختران در دهه مبارک فجر و به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار