برگزاری آیین "در محضر شهید گمنام" در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا)- آیین معنوی وداع با پیکر مطهر و معطر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین "در محضر شهید گمنام" در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

این شهید والامقام که در جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت رسیده است، فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهر(س) در روستای بندرگاه بوشهر به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر با بیان اینکه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب همواره خون پاک جوانان برای صیانت از ارزش‌های الهی و انسانی بر خاک ریخته شده است، افزود: شهدا در عمق بخشی به گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی، پیشتاز و اسوه هستند.

سعید حیدری افزود: شهدا یکی از مولفه‌های قدرت‌ساز در جمهوری اسلامی هستند که دشمن در محاسبات خود این مهم را لحاظ نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدای والا مقامی از قومیت‌ها و ادیان مختلف در گنجینه شهدای انقلاب اسلامی وجود دارد، یادآور شد: دشمن بدون توجه به یکپارچگی و وحدت اقوام و ادیان در ایران اسلامی وبا بهانه قرار دادن فوت مرحومه مهسا امینی و طرح شایعات کذب، سعی بر ایجاد تفرقه قومیتی را داشت که در این مورد نیز شکست خورد.

حیدری عنوان کرد: پیشرفت شتایان جمهوری اسلامی دلیل اصلی تمرکز دشمن برای ایجاد اغتشاشات در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهید، شجره طیبه‌ای است که ثمردهی و سایه گستری آن همیشگی و پایدار است.

علی موحدی افزود: شهادت بهترین هدیه خداوند به مجاهدان طریق اخلاص و سالکان معنویت و عبودیت است.

موحدی عنوان کرد: هر زمان که نظام مقدس جمهوری اسلامی دچار گره و مشکل شده است، شهدا با حضور در جامعه، گره‌گشای بحران‌ها و مسائل شده‌اند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر، با برگراری آیین‌های مهمانی لاله‌ها در بیش از 100 مدرسه استان، دانش‌آموزان ضمن زیارت پیکر مطهر 3 شهید گمنام، با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کرده‌اند.

موحدی در پایان تصریح کرد: با شهدای عزیز عهد دوباره می‌بندیم همه برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان در راستای اهداف والای آنها تنظیم، تدوین و اجرا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار