معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد:

برگزاری مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی ویژه آموزش دهندگان در هفته سوادآموزی

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز؛ به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته سوادآموزی از برگزاری مسابقه وصیت نامه سردار سلیمانی ویژه آموزش دهندگان در هفته سوادآموزی در البرز خبر داد. 

کد مطلب: ۱۳۳۴۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی ویژه آموزش دهندگان در هفته سوادآموزی

رویا عسگر پور عسگرپورمعاون سوادآموزی استان البرزعنوان کرد: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته سوادآموزی مسابقه ای از وصیت نامه سردار سلیمانی ویژه آموزش دهندگان در هفته سوادآموزی در البرز برگزار می گردد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به این خبر حفظ یاد رشادت های این سردار بزرگ اسلام را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه افزود: سردار سلیمانی الگوی اخلاق مداری، ایثار و رشادت برای عموم ملت ها است.

معاون سوادآموزی استان با بیان اینکه سازمان نهضت سوادآموزی برنامه های متنوعی به منظور ارتقا جایگاه فرهنگی آموزش دهندگان و سوادآموزان برنامه ریزی و اجرا می کند.

عسگرپور اضافه کرد: مسابقه انشانویسی سردار دلها با برنامه ریزی استان البرز برای شناخت ابعاد شخصیتی و مکتب این شهید بزرگوار در بین آموزش دهندگان استان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار