رئیس سوادآموزی منطقه۱۲:

سوادآموزی تکلیف‌محورو مردم‌پایه، عامل تحقق سوادآموزی فراگیر است

تهران (پانا) - رئیس اداره سوادآموزی منطقه ١٢، عامل تحقق سوادآموزی فراگیر درجامعه هدف را، سوادآموزی تکلیف‌محور و مردم‌پایه دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۳۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سوادآموزی تکلیف‌محورو مردم‌پایه، عامل تحقق سوادآموزی فراگیر است

محمد پاسدار، رئیس اداره سوادآموزی منطقه 12 در دیدار با اعضای کمیته پشتیبانی و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقارن آن با هفته نکوداشت سوادآموزی از برنامه های پیش رو سخن گفت.

وی اظهار کرد: ایام فاطمیه، ایام حزن امیرالمومنین و ائمه معصومین علیهم السلام است و شهادت ام ابیها در راه ولایت، اوج ایثار و فداکاری تاریخی آن حضرت به شمار می آید.

پاسدار افزود: لحظه لحظه زندگی کریمانه و سراسر ایثار بانوی دو عالم و ام ابیها می تواند الگویی عالی برای همه بانوان گیتی تلقی شود. زهد و پاکدامنی، حرکت بر مسیر ولایت و دفاع از حق از شاخصه های پررنگ زندگی آن حضرت است که هنوز بعد از 1400 سال تازگی و طراوت خود را حفظ کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مدرسه محوری فعالیت‌ها، برنامه های سوادآموزی در روزهای اول تا هفتم دی ماه را بیان و خاطرنشان کرد: عامل تحقق سوادآموزی فراگیر در جامعه هدف، سوادآموزی تکلیف محور و مردم پایه است که می بایست در این زمینه اهتمام لازم محقق شود.

در پایان از فعالان و آموزش دهندگان سوادآموزی تقدیر به عمل آمد و همچنین در این جلسه از معصومه شمشادی، خبرنگار پانا به عنوان خبرنگار فعال در حوزه سوادآموزی و رسانه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار