وزیر آموزش و پرورش:

احیاءتربیت معلمان و فعالیت‌های پرورشی مدارس در دستور کار دولت است

سمنان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد احیاءتربیت معلمان با اهتمام ویژه در دولت در دستور کار قرار گرفته و تلاش می‌شود منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جذب نیروهای کارآمد در آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مورد توجه باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
احیاءتربیت معلمان و فعالیت‌های پرورشی مدارس در دستور کار دولت است

یوسف نوری در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، استان سمنان و شهدای نهضت سواد آموزی کشور خاطرنشان کرد: احیاء و تربیت معلمان در راستای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در دستور کار است و به صورت جد به آن پرداخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه احیاء امور‌ تربیتی و معاون پرورشی نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در دستور‌ کار قرار دارد، افزود: وزارت آموزش و پرورش، کارهای جدی و عملیاتی را در پیش گرفته و در دست اجراست که از جمله آن اقدامات، تلاش جهت اجرای درست سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به آموزش و پرورش افزود: ضرورت دارد بخش‌های مختلف به منظور تربیت و تعالی نسل آینده همراه آموزش و پرورش باشند.

نوری با عنوان این مطلب که با توجه‌ به فرمایشات انسان ساز امام‌ راحل و مقام‌ معظم‌ رهبری، آموزش و پرورش از ارکان مهم هر نظام از جمله نظام جمهوری اسلامی ایران است و توجه به این نهاد در تحکیم مبانی نظام نقش بی‌بدیلی دارد، تصریح کرد: لازم است در این برهه از زمان، آموزش و پرورش مورد توجه بیشتر آن هم به صورت عملی قرار‌ بگیرد تا بتوانیم‌ در‌ راستای تربیت‌ نسل آینده‌سازان قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی در خصوص مبانی درسی نیز با استفاده از تمامی ظرفیت ها و نظرات صاحبنظران تعلیم و تربیت در حال انجام است، گفت: در دولت و در وزارت آموزش و پرورش، ارتباط خوبی با ارکان‌ جامعه از جمله حوزه علمیه برای ادامه کار و استفاده از تمامی ظرفیت ها محقق و تقویت شده است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: بسیار خرسندم و باعث افتخار‌ است‌ که در محضر حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان بوده و از فرمایشات ایشان بهره مند خواهیم شد. همچنین از استاندار محترم و رئیس شورای آموزش و پروش استان به جهت‌ فرآهم کردن زمینه‌ حضور، تقدیر و تشکر دارم.

گفتنی است؛ وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی در استان سمنان به سمنان سفر کرد و دیدار با فرهنگیان و شرکت در شورای آموزش و پرورش استان از جمله برنامه‌های نوری در سفر به استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار