همزمان با یکصد شهر کشور

اجتماع 3 هزار نفری «نوگلان فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

قم(پانا)- اجتماع «نوگلان فاطمی» همزمان با یکصد شهر کشور با حضور بیش از 3 هزار دانش‌آموز مدارس دوره دوم ابتدایی قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع 3 هزار نفری «نوگلان فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

اجتماع «نوگلان فاطمی» همزمان با یکصد شهر کشور با حضور بیش از 3 هزار دانش آموز مدارس دوره دوم ابتدایی قم، در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

این همایش به صورت دسته عزاداری با همخوانی کودکان از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر برگزار و در شبستان امام خمینی(ره) حرم ادامه یافت.

همایش فوق به همت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(س)، ادارات فرهنگی هنری و قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش قم، موسسه تبلیغی دارالزهرا(س)، اداره اوقاف و امور خیریه، رواق کودک و نوجوان حرم مطهر، شبکه قرآن و پویش نوگلان فاطمی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدمهدی ابراهیمی مسئول هماهنگی پویش نوگلان فاطمی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: «پویش فوق از سال 1396 با ابتکار دفتر همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و با هدف تعمیق و تعظیم شعائر دینی در کودکان راه اندازی شد.»

وی افزود: «بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در گذشته، اساس پویش نوگلان فاطمی بر مبنای درسنامه شعر «نامه ای برای مادر» از سید حمیدرضا برقعی ویژه مبلغان طراحی شده که نوجوانان آن را همخوانی و در مدارس خود همراه با دسته عزاداری اجرا می کنند.»

در همایش فوق، حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و مسئولانی از حرم مطهر حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار