مدیرکل راهداری آذربایجان‌‌غربی:

تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان‌‌غربی باز و تردد برقرار است

ارومیه (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌‌غربی اعلام کرد تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و فقط تردد خودروها در گردنه‌های شهرستان مهاباد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان‌‌غربی باز و تردد برقرار است

پیمان آرامون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و فقط تردد خودروها در گردنه‌های شهرستان مهاباد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی افزود: از بامداد امروز بارش برف در نقاط مختلف استان به‌ویژه مناطق مرتفع و کوهستانی و گردنه‌های شهرستان مهاباد آغاز شده و به دلیل لغزندگی، تردد وسایل نقلیه در این مسیرها بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، گفت: در دیگر محورهای استان نیز به دلیل بارش باران و مه غلیظ دید افقی به کمتر از 20 متر کاهش یافته و رانندگان مجبورند برای تردد بهتر چراغ خودروها را روشن کرده و با سرعت کم و احتیاط کامل حرکت کنند.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه در گردنه‌ها، رانندگان از تردد غیرضروری در این محورها خودداری کرده و در صورت لزوم نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار