مدیرکل آموزش و پرروش فارس:

هویت‌بخشی به دانش‌آموزان در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی فارس متبلور است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با تاکید بر اینکه هویت‌بخشی به دانش‌آموزان در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی متبلور است، گفت رویکرد انقلابی و ارزشی برنامه‌‌های سازمان دانش‌آموزی فارس از نقاط مثبت و مورد توجه عموم متدینین است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هویت‌بخشی به دانش‌آموزان در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی فارس متبلور است

محمد خلیل عسکری در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی فارس بیان کرد: سازمان دانش‌ آموززی فارس ورود مدرسه‌‌ای بسیار خوبی داشته است و به خوبی توانسته است در برنامه‌ها و فعالیت‌ها، شعار مدرسه محوری را محقق کند و به آن جامعه عمل بپوشاند.

عسکری، با اشاره به تحسین مکرر نماینده ولی فقیه در فارس از ویژه برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی به جهت رویکرد ارزشی و انقلابی و تحول در سازمان دانش‌آموزی گفت: رویکرد تحولی سازمان دانش‌آموزی نتیجه مدیریت جهادی فرهنگیان جوان در مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش است که محقق شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، در ادامه خواستار هم‌افزایی سازمان دانش‌آموزی فارس با سایر تشکل‌ها از جمله بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در تدوین برنامه اجرایی به منظور معرفی شهدای دانش‌آموز شاهچراغ (ع) شد.

برنامه‌ریزی به منظور برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، توسعه مدرسه فضای مجازی و بررسی ثبت سمن‌های دانش‌آموزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و همچنین ورود به عرصه مدیریت فرهنگی سرویس مدارس از جمله فعالیت‌هایی بود که عسکری، به سازمان دانش‌آموزی فارس واگذار کرد و خواستار اجرای آن شد.

این جلسه با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل، معاون پرورشی و فرهنگی، مشاور امور بانوان، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان، نماینده اداره بازرسی آموزش و پرورش فارس و نمایندگان صدا و سیما، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار