به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام شد

آغاز به کار گردهمایی رؤسای اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور با عنوان «تحول در نظام اردوگاه‌های دانش‌آموزی»

تهران( پانا) - به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اولین گردهمایی رؤسای اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور، با عنوان «تحول در نظام اردوگاه‌های دانش‌آموزی»، به همت اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش کشور، در اردوگاه شهید باهنر آغاز به‌کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار گردهمایی رؤسای اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور با عنوان «تحول در نظام اردوگاه‌های دانش‌آموزی»

در افتتاحیه این نشست، یوسف نوری، وزیر آموزش وپرورش کشور، اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، سعید دهنوی، معاون آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و روسای اردوگاهای دانش آموزی کشور، حضور یافتند.

این برنامه در جهت تقویت و ارتقای امور اجرایی اردوگاه‌های دانش آموزی کشور و شناسایی ایده های نو، در راستای تکمیل فعالیت های پرورشی و تحول در نظام اردوگاه های دانش آموزی کشور در اردوگاه شهید باهنر درحال برگزاری است.

گردهمایی روسای اردوگاهای دانش‌آموزی، طی روزهای دوم، سوم و چهارم دی ماه، به مسائلی از جمله مولد‌سازی اقتصادی اردوگاه ها، نحوه آموزش و پرورش دانش آموزان در محیط اردوگاه، بوم گردی و اهمیت آن در توانمندسازی قشر نوجوان در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای روسای اردوگاه‌ها می‌پردازد.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه عرب قرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار