مدیر آموزش و پرورش در هفته نهضت سوادآموزی:

نهضت سوادآموزی بستر اساسی رشد و شکوفایی آگاهی و دانش برای اقشار جامعه است

رودهن(پانا)- مدیر آموزش و پرورش رودهن در دیدار با امام جمعه رودهن به مناسبت هفته نهضت سواد‌آموزی، این نهاد را بستر اساسی رشد و شکوفایی آگاهی و دانش برای همه اقشار جامعه برشمرد، که با کارکنانی دلسوز به مسیر خود ادامه می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نهضت سوادآموزی بستر اساسی رشد و شکوفایی آگاهی و دانش برای اقشار جامعه است

مدیر آموزش و پرورش و برخی مربیان نهضت سوادآموزی به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی با امام جمعه بخش رودهن دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که در دفترامام جمعه رودهن برگزار شد، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن مطرح کرد: همکاران ما در نهضت سوادآموزی دلسوزانه و با تعهدی خالصانه به امر آموزش می‌پردازند چرا که این اقدام را عملی خداپسندانه و در مسیر ارزش‌ها و باورهای انسانیت می‌دانند.

وی همچنین اذعان کرد: اقداماتی که در حوزه سوادآموزی انجام می‌شود در واقع همان نهضت جهادی و انقلابی است که برای تحقق آرمان‌های تعلیم و تربیت برای اقشار جامعه انجام می‌شود، نهضتی که عرصه آموزش و یادگیری می‌گستراند تا نشان دهد که هیچ زمانی برای یادگیری و ظهور و شکوفایی آرمان آموزش دیر نیست و انسان این مرتبه از عظمت و شکوه را در خود دارد که همیشه در مسیر پیشرفت و اعتلا قرار گیرد.

رستمی عنوان کرد: همکاران ما در نهضت سواد زیر نظر کارشناسی مربوطه کاملا هدفمند و متعهدانه پیگیر اجرای همه جانبه اصول و اهداف آموزشی پیرامون سوادآموزی هستند تا روز به روز شاهد آگاهی و دانش‌بیشتری در منطقه و به طور جامعه باشیم، امیدواریم بتوانیم با کمک این عزیزان ، روند پیش‌رونده و متعالی را طی کنیم و کیفیت و کمیت آموزشی را در این بخش ارتقا و گسترش دهیم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار