با حضور اقشار مختلف مردم؛

آیین استقبال از دو شهید گمنام دفاع مقدس در بهاباد برگزار شد

بهاباد(پانا) - آیین استقبال از دو شهید گمنام در شهرستان بهاباد با حضور اقشارمختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین استقبال از دو شهید گمنام  دفاع مقدس در بهاباد برگزار شد

مراسم استقبال از دو شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس با حضور مسئولین و مردم در بهاباد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه مراسم استقبال از این شهدا ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم بهاباد در این مراسم اظهار کرد: ازخودگذشتگی، استقامت و ایثار شهدا، آرامش و اقتدار امروز ایران را رقم زده است؛ از این رو شهدا، وارثان به حق انقلاب اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: شهدای گمنام به موقع آمدند و این شهدا برای ما پیام دارند.

محمدرضا قاسمی بهابادی با تاکید بر اینکه شهدای گمنام چراغ راه هدایت و بشارت هستند، افزود: شهدا با نثار همه هستی خود در راه خدا این حقیقت را ثابت کردند که برای حریت، آزادگی، حق و حقیقت باید از تمام دارایی خویش گذشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد تصریح کرد: استقبال گرم و پرشور مردم شهرستان از شهدای گمنام نشان داد ملت ما شهید دوست و شهیدپرور هستند و تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به تفحص شهدای گمنام دفاع مقدس گفت: شهیدان دفاع مقدس، سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه شهیدان دفاع مقدس سند حقانیت، افتخار، ایثار و فداکاری و مظلومیت ملت قهرمان ایران و انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: امثال این شهیدان با تکیه بر نیروی ایمان به سوی جبهه‌ها شتافتند و با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار