در حاشیه مسابقات دانش‌آموزان شهر تهران

دانش‌آموزان دونده منطقه 4 سکوی دوم مسابقات دو و میدانی را فتح کردند

تهران (پانا) - مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوره دوم شهر تهران درمجموعه ورزشی آفتاب انقلاب با حضور 12 تیم از مناطق شهر تهران برگزار شد و در این دور از رقابت‌ها تیم منتخب دانش‌آموزان منطقه 4 در سکوی دوم ایستاد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان دونده منطقه 4 سکوی دوم مسابقات دو و میدانی را فتح کردند

مسابقات دو و میدانی دانش آموزان پسر شهر تهران در مقطع متوسطه دوم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور 12 تیم از مناطق شهر تهران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد.

آموزش و پرورش منطقه 4 با حضور نمایندگان خود در این دور از رقابت ها شرکت داشت و در یک رقابت سخت و نفس‌گیر در مجموع مقام های انفرادی کسب شده، به مقام دوم این مسابقات دست یافت و در سکوی دوم ایستاد.

در این رقابت ها، محمدمهدی نوروزی در ماده 800 متر و کوروش اسدی در ماده 200 متر مقام اول،سینا شیری در ماده پرتاپ وزنه و صالح آرزومند در ماده 60 متر با مانع مقام دوم و کوروش اسدی، علیرضا شاه طاهری، محمد غفارنژاد و محمدمهدی نوروزی در ماده دو امدادی مقام سوم را از آن خود کردند.

در این دور از مسابقات محمدمهدی عیدیان به عنوان سرپرست و مهدی حسن زاده به عنوان مربی تحت نظر میلاد حسن زاده مسئول انجمن دو و میدانی منطقه در هدایت این تیم و کسب این مقام ارزشمند نقش داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار