نماینده ترشیز:

شوراهای دانش‌آموزی موجب قوت قلب ما و رشد دانش‌آموزان هستند

خلیل‌آباد (پانا) - نماینده ترشیز در بازدید از مدرسه حضرت معصومه گفت شوراهای دانش‌آموزی در هر مرحله و منطقه‌ای که باشند موجب قوت قلب و رشد دانش‌آموزان هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش‌آموزی موجب قوت قلب ما و رشد دانش‌آموزان هستند

جواد نیک‌بین به پانا گفت: «شوراهای دانش آموزی در هر مرحله و منطقه ای که باشند موجب قوت قلب ما و رشد دانش آموزان است، چون کار مشورتی کار رشد دادن است. چه در جایگاه شورای مدارس باشد، چه مجلس شورای دانش آموزی باشد، در هر صورت قطعا تشکیل شورا بسیار مفید خواهد بود، زیرا به مشورت و هم اندیشی ختم می شود.»

وی گفت: «اولین ظرفیت دانش آموزان مشاوره بسیار خوب است. آنها ظرفیت و فکرهای بالنده دارند و افکارشان که بازخوردی از افکار جامعه است، می تواند در مجالس شورای دانش آموزی برای تصمیمات بهتر نشات داده شود.»

نیک بین ادامه داد: «مهم‌ترین طرحی که در مجلس در دست بررسی است، تغییر متون درسی به سمت متن های مهارتی است و حمایت جدی و همه جانبه از مربیان و معلمان که بتوانند خدمتی بیشتر به دانش آموزان را داشته باشند.»

نماینده شهرستان خلیل آباد افزود: «سلامتی جسمی و روانی دانش آموزان به جهت فایده برای اجتماعات در آینده مهم است. دانش آموز باید جسم و روان و تغذیه سالم در حوزه فکر سالم داشته باشد. در این جهت نگاه به ویرایش متون درسی است که با این تغییر، محتوای ذهنی دانش آموز تغییر خواهد کرد و تغییر محتوای عملی را نیز به همراه خواهد داشت.»

دانش آموز خبرنگار: ملیحه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار