اتمام ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی تا پایان سال

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان این‌که یکی از اهداف دولت محرومیت‌زدایی است، گفت باید توجه ویژه‌ای به حوزه بهداشت داشته باشیم و نظام شبکه را که یکی از ارکان اصلی نظام سلامت است، تقویت کنیم.

کد مطلب: ۱۳۳۲۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اتمام ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی تا پایان سال

بهروز رحیمی در جریان سفر به مناطق محروم استان آذربایجان غربی و آیین احداث مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شبانه روزی جدید قطور، اظهار داشت: اتمام دو هزار پروژه بهداشتی را تا پایان سال در دستور کار داریم و استراتژی و تمرکز وزارت بهداشت به حوزه بهداشت است.

وی در ادامه گفت: رفع مشکلات بهداشت و درمان مناطق محروم در دستور کار دولت و وزارت بهداشت قرار دارد و شرایط ماندگاری منابع انسانی متخصص در مناطق کم برخوردار فراهم می شود.

معاون وزیر بهداشت ضمن تأکید بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار، بیان کرد: دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی ارزان و باکیفیت در اقصی نقاط کشور حق مردم شریف ایران اسلامی است.

بنابر اعلام وبدا، رحیمی با اشاره به لزوم تقویت حوزه بهداشت از طریق استفاده از ظرفیت منابع پایدار و پرداخت های به‌روز، یادآور شد: باید نظام سطح یک و سطح دو مراقبت‌ها کاملاً به هم متصل شوند تا بر اساس آن در آینده، شاهد کاهش هزینه‌های درمانی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار