سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

مهم‌ترین کار این است که به قرآن عمل کنیم

تبریز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی جرقه‌ای برای حافظ قرآن شدن است، مهم‌ترین کار را عمل به قرآن دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین کار این است که به قرآن عمل کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در مراسم تجلیل از نخبگان و چهره های ماندگار قرآنی نواحی و مناطق استان که در تالار باشگاه فرهنگیان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی تلاشگران عرصه قرآن، عترت و نماز گفت: انتظار داریم فعالیت‌های قرآنی، مذهبی و نماز، قوی تر و باصفاتر از همیشه برگزار شود.

وی افزود: مسابقات قرآنی نقطه عطفی در زندگی افرادی است که حائز رتبه شده اند و جرقه ای برای افرادی است که می خواهند قرآن بیاموزند، ولی مهم‌ترین کار این است که به قرآن عمل کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: باید رفتار و روش های ما قرآنی باشد و در عمل به قرآن و اقامه نماز پیشگام بوده و الگوی دانش آموزان در این عرصه باشیم.

پور رادی گفت: امروز در برهه سختی از زمان که دشمن جهاد رسانه ای کرده و در تعدادی از جوانان و نوجوانان ما نفوذ کرده است، مسئولیت سختی را به عهده گرفته ایم.

وی افزود: با استمداد از روح پاک و مطهر شهدای عزیزی که امروز تشیع شدند، از خداوند خواهانیم تا ما را در مقابله با دشمنان یاری کند، زیرا که مقابله با آنان کار سختی است، ولی غیرممکن نیست. کار، کار جهادی است و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مخصوصا حافظان قرآنی در این میان تاثیرگذارتر هستند. باید با قرآن باشیم تا با قرآن محشور شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار