معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

رشد و توسعه کشور با ترویج آموزش‌های فنی و مهارتی میسر می‌شود

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت رشد و توسعه کشور از مسیر ترویج آموزش های فنی و مهارتی و با توانمند شدن در این زمینه امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رشد و توسعه کشور با ترویج آموزش‌های فنی و مهارتی میسر می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمدمهدی کاظمی در مراسم رونمایی از دستگاه تمام اتوماتیک "سی. ان. سی چوب" تولید هنرجویان هنرستان امام حسن عسکری(ع) در مشهد گفت: توسعه افزایش آموزش‌های فنی و حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای برگرفته از یک نگاه تمدنی است و رشد و توسعه کشور تنها از این طریق رقم می‌خورد، بنابراین باید در عرصه توسعه آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای تلاش کنیم.

وی بیان کرد: ظرفیت وجود و تربیت نیروهای مهندسی و فنی که بتوانند چرخ صنعت را بچرخانند در هنرستان‌ها است و شعار "می‌شود و ما می‌توانیم "را این دانش آموزان به عینیت بدل کرده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معتقدیم نیازهای هنرستان‌ها را از طریق همین هنرستان‌ها می‌توان، تامین کرد، گفت: آموزش همراه با تولید زمینه‌ساز آموزش بهتر را فراهم می‌کند زیرا اگر هنرجو محتوای آموزشی را تولید کرده و در قبال آن درآمدی کسب کند موجب ارتقای یادگیری و البته کسب معاش نیز می‌شود.

کاظمی بیان کرد: ظرفیت‌های زیادی در هنرستان‌ها وجود دارد و بنا داریم در هنرستان‌های فنی و کشاورزی موضوع شعار امسال را دنبال کنیم و هنرستان‌ها را به سمت خانه های خلاق پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار