علی نیکزاد:

به مناطق کمتر توسعه‌یافته توجه بیشتری داریم

بهاباد (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی توجه‌ به مناطق کمتر توسعه‌یافته را اولویت دانست و تأکید کرد مطالبات مطرح شده و نواقص موجود، حتما پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
به مناطق کمتر توسعه‌یافته توجه بیشتری داریم

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به بهاباد استان یزد از اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و بهداشتی شهرستان بهاباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ابتدا از بیمارستان ۳۸ تختخوابی حکیم بهابادی بازدید کرد. راه‌اندازی اتاق عمل و جراحی، اتاق CCU، اتاق CT اسکن، پیش بینی حضور مستمر پزشک متخصص زنان و زایمان و طب اورژانس، پیش بینی ساختمان پزشکان، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و غیره از جمله مشکلات مطرح شده در این بازدید بود که مسئولان قول مساعد برای برطرف کردن آنها دادند.

در ادامه، بازدید از راه اصلی بهاباد- نایبند در دستور کار نیک‌زاد قرار داشت و از نزدیک مشکلات این مسیر را بررسی کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید ازاین پروژه ها در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه قصد دخالت در امورات اجرایی را نداریم چرا که مدیریت استان با استاندار و مدیریت شهرستان‌ها هم با فرماندار است، افزود: بیش از ۸۵ درصد اعتبارات و بودجه‌ها در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها متمرکز است.

وی با بیان اینکه طی بازدید میدانی که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی از وزارتخانه‌ها داشتیم مشکلات و موانع توسعه شهرستان کمتر برخوردار بهاباد بررسی می‌شود، اظهار کرد: صورت جلسه‌ای هم در راستای پیگیری مصوبات تنظیم خواهد شد.

وی بیان کرد: یک ماه بعد نیز با حضور مسوولان مربوطه در هیئت رئیسه مجلس جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا نتایج این بازدیدها بررسی شود و امیدواریم بتوانیم گرهی از مشکلات مردم این منطقه باز کنیم.

نیکزاد افزود: امیدواریم با توکل بر خدای متعال و همت و تلاش مسئولان بتوانیم مشکلات این مناطق را به طور جد بررسی و برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار