اعزام آخرین کاروان دانش‌آموزان پسر قم به مناطق زیارتی دفاع مقدس

قم(پانا) - چهارمین و آخرین کاروان راهیان نور پسران دانش‌آموز قم امروز از نواحی یک و چهار آموزش و پرورش راهی مناطق عملیات جنوب کشور شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام آخرین کاروان دانش‌آموزان پسر قم به مناطق زیارتی دفاع مقدس

چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزی و دومین مرحله از اعزام دانش آموزان نواحی یک و چهار قم، امروز از دبیرستان های شهید صدر2 و شاهد صاحب الزمان(عج) ناحیه چهار و هنرستان قدس ناحیه یک راهی مناطق عملیات جنوب کشور شد.

در مراسم اعزام دانش آموزان که در سالن اجتماعات دبیرستان شهید صدر برگزار شد، سید علی محمدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه 4 در سخنانی با اشاره به تاثیر سفرهای زیارتی راهیان نور، تجدید میثاق با شهدا را از بهترین رهاوردهای این سفرها برای دانش آموزان عنوان کرد.

حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر دبیرستان شهید صدر 2 نیز با اشاره به اینکه دبیرستان فوق جزو 10 دبیرستان قم است که در دوران دفاع مقدس بیش از 180 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده، خطاب به زائران دانش آموز راهیان نور عنوان کرد: «شما این توفیق و افتخار را پیدا کرده اید که عازم زیارت یادمان های شهدا می شوید و ان شاءالله در بازگشت، هر کدامتان یک راوی شایسته برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشید.»

علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم نیز در این مراسم، روایاتی از سبک زندگی شهدا بیان و بر ضرورت تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

مشابه چنین مراسمی، با حضور دانش آموزان هنرستان قدس برگزار و دانش آموزان هنرستان فوق با بدرقه مسئولان سپاه و آموزش و پرورش و اولیاء، در قالب یک دستگاه اتوبوس به همراه سرپرست، راوی و روحانی عازم یادمان های زیارتی دفاع مقدس شدند.

اعزام فوق، آخرین اعزام کاروان های راهیان نور پسران استان قم بود که طی هفته گذشته از نواحی چهارگانه آموزش و پرورش صورت گرفت.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار