رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:

فرصت مدیریتی برای نیروهای شهرداری فراهم شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه نیروهای شهرداری از توانایی لازم در مدیریت امور برخوردارند، خواستار فراهم شدن فرصت مدیریتی برای آنان شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فرصت مدیریتی برای نیروهای شهرداری فراهم شود

نرگس معدنی‌پور در جریان برگزاری یکصد و چهاردهمین جلسه این شورا و در ادامه بررسی اساسنامه سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: همه ما به تخصص نیروهای شهرداری اعتقاد داریم و به نوعی قبول داریم که نیروهای شهرداری می توانند از پس امور محوله مدیریت شهری در سطوح مختلف مدیریتی بر بیایند، با وجود این اعتقاد، اما در عمل هیچ اتفاقی برای همکارانمان در شهرداری نمی‌افتد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: این موضوع را می بایست مورد توجه قرار داد که در اساسنامه ها باید این فضا را برای همکاران شهرداری فراهم کنیم و این فرصت را ایجاد کنیم که از نیروهای شهرداری در سطوح مدیریتی استفاده شود.

معدنی‌پور خاطرنشان کرد: نیروهای شهرداری باید از مراحل کارشناسی ارتقا پیدا کنند و فضا به گونه ای نباشد که وقتی سخن از انتخاب مدیران می شود از بیرون شهرداری انتخاب شوند و باز هم نیروهای شهرداری کارشناس باقی بمانند، بلکه این فرصت به خود نیروهای شهرداری داده شود.

وی تاکید کرد: پیشنهاد بنده برای انتخاب مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و سایر سازمان‌ها، داشتن 5 سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط در شهرداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار