مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود:

گفتمان های دانش آموزی تقویت شود

سمنان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان اینکه باید گفتمان های دانش آموزی تقویت شود، گفت: بهترین تحلیلگران هر مدرسه، دانش آموزان آن مدرسه هستند و این رویکرد تنها در بستر میانه روی و اعتدال موثر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان های دانش آموزی تقویت شود

سید محمد موسوی، در نشست صمیمانه با اعضای مجلس دانش آموزی شهرستان شاهرود، در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، پس از شنیدن نظرات دانش آموزان در پاسخ به مباحث مطرح شده، بر ضرورت جبران خلاهای تربیتی و آموزشی دوران فعالیت غیرحضوری مدارس تاکید کرد و برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه و جهاد تبیین و کارگاه های کیفیت بخشی آموزشی برای معلمان را گامی موثر در همین راستا دانست.

علی اصغر رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در این جلسه از پیشنهاد تقویت گفتمان های دانش آموزی با استفاده از ظرفیت دانش آموزان استقبال نمود و ابراز امیدواری کرد: با وفق دادن آموزش‌های تربیتی مدارس در مسیر نیازهای نسل امروز، تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت میسر گردد.

گفتنی است؛ در این نشست تعاملی، علی اصغر رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان شاهرود و سیما سلیمانیان مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند و محورهای موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان مجلس دانش آموزی شهرستان، پیرامون لزوم اجرای جهاد تبیین در مدارس، ارتقاء کیفیت آموزشی، هدفمند شدن فعالیت های تربیتی و فوق برنامه و تقویت گفتمان های دانش‌آموزی بود.

در پایان نیز از اعضاء مجلس دانش آموزی شهرستان شاهرود به پاس حسن انجام فعالیت‌ها و همراهی با برنامه های مدیریت آموزش و پرورش، تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار