رئیس مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان زنجان:

استان زنجان 42 مدرسه هیات امنایی دارد

زنجان (پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از فعالیت 42 مدرسه به‌صورت هیات امنایی در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
استان زنجان 42 مدرسه هیات امنایی دارد

روح‌اله لطفی در دوره آموزشی کارشناسان شوراهای آموزش و پرورش و مدیران مدارس هیات امنایی استان زنجان که با حضور مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری برگزار شد، گفت: 42 مدرسه استان در 4 منطقه (ناحیه یک و 2 زنجان، ابهر و خرمدره) به‌صورت هیات امنایی مدیریت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مدارس هیات امنایی در سطح استان بسیار کیفی، مثمرثمر و نتیجه‌بخش است که این موضوع را در میانگین نمرات دانش‌آموزان متوسطه نظری در قیاس با مدارس دولتی می‌توان مشاهده کرد و حتی میانگین نمرات دانش‌آموزان متوسطه نظری مدارس هیات امنایی در بعضی موارد با مدارس استعدادهای درخشان برابری می‌کند.

لطفی با بیان اینکه نکته حائز اهمیت دیگر حضور مدارس هنرستانی در بین مدارس هیات امنایی است، تصریح کرد: اهمیت مهارت‌آموزی و آموزش همراه با تولید به شکل واقعی می‌تواند در این مدارس به عرصه ظهور برسد.

وی افزود: استقبال زیادی از مدارس هیات امنایی می‌شود و بسیاری برای ثبت‌نام در مدارس هیات امنایی در صف نوبت می‌ایستند که جای خشنودی است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: افزایش تعرفه خدمات فوق برنامه مدارس هیات امنایی در سال‌های گذشته در شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها به تصویب نمی‌رسید اما امسال اجازه داده شده تا این نرخ را 40 درصد افزایش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار