مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

داوطلبان جمعیت هلال احمر چشم امید مردم در حوادث هستند

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، داوطلبان این جمعیت را چشم امید مردم در حوادث تعبیر کرد که بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم حادثه‌دیده ارائه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
داوطلبان جمعیت هلال احمر چشم امید مردم در حوادث هستند

سیدقاسم موسوی در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان که به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی داوطلب برگزار شد، گفت: 14 آذر مصادف با 5 دسامبر از چند سال پیش به‌عنوان «روز جهانی داوطلب» نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: نامگذاری یک روز به نام داوطلبان در تقویم جهانی نشان می‌دهد که فعالیت، کمک و مشارکت داوطلبان در سطح بین‌الملل تا چه اندازه ارزشمند و مهم است که دفتر برنامه و توسعه سازمان ملل متحد، یک روز را به نام داوطلبان نامگذاری کرده است.

موسوی با بیان اینکه امسال شعار روز جهانی داوطلب «همبستگی با کار داوطلبانه» است، خاطرنشان کرد: بدون شک همبستگی، یکی از اصولی است که در هر حوزه‌ای می‌توان از آن استفاده کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه طی یک سال گذشته و به‌ویژه در 2 ما اخیر با سونامی بازنشستگی همکاران در استان مواجه شده‌ایم، گفت: اکنون حدود 30 درصد از همکاران جمعیت هلال احمر استان زنجان بازنشسته می‌شوند.

وی تاکید کرد: علی‌رغم بازنشستگی همکاران باید برنامه‌های جمعیت هلال احمر تداوم یابد و ادامه داشته باشد چرا که مردم در زمان وقوع حوادث به کمک داوطلبان چشم دوخته‌اند.

موسوی با بیان اینکه مردم در حوادث به کمک داوطلبان چشم می‌دوزند و ما باید در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات را ارائه دهیم، ابراز کرد: چشمان ما در چنین شرایطی به همبستگی و دستان یاریگر داوطلبان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این جمعیت بدون کمک داوطلبان هیچ کاری را پیش نخواهد برد، گفت: جوانان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان در شرایط و حوادث مختلف، جمعیت هلال احمر استان زنجان را تنها نگذاشته‌ و حتی یک قدم جلوتر از ما هم بوده‌اند.

جواد تاراسی، فرماندار شهرستان خدابنده نیز در ادامه این آیین با اشاره به آبرسانی به 2 روستای این شهرستان با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در روستاهای خلیفه قشلاق و قره محمد شهرستان حاضر شدند.

وی با بیان اینکه وضعیت نامناسب روستاها به کم‌کاری ما برمی‌گردد، اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر در چنین شرایطی در دورترین نقاط شهرستان خدابنده حاضر شدند و با تلاش خالصانه خود به مردم خدمت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار