عذرخواهی اقراریان از مردم تهران بابت آب‌گرفتگی معابر

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با اشاره به آب‌گرفتگی معابر پایتخت از شهروندان تهرانی بابت این آب‌گرفتگی معابر عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
عذرخواهی اقراریان از مردم تهران بابت آب‌گرفتگی معابر

مهدی اقراریان امروز در جریان یکصدویازدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آب‌گرفتگی برخی از معابر و خیابان‌های سطح شهر تهران اظهار کرد: بابت این آب‌گرفتگی از مردم شهر تهران عذرخواهی می‌کنم البته باید به این نکته اشاره کنیم که آب‌گرفتگی در برخی از نقاط شهر تهران بود اما از شهروندان بابت آبگرفتگی در سطح شهر تهران عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: علی‌رغم اینکه شاهد ارائه خدمات از سوی معاونت خدمات شهری در پایتخت بودیم اما این آبگرفتگی در برخی از نقاط شکل گرفت که باید از مردم عذرخواهی شود؛ به عنوان مثال می‌توان به آبگرفتگی پل سید خندان اشاره کرد که دقایقی جابجایی مردم دچار مشکل شد.

این عضو شورای شهر تهران، اظهار امیدواری کرد که شهرداری تهران با تمهیداتی که از گذشته و در آغاز فصل زمستان انجام داده است شرایط خوبی را در هنگام بارش برف و باران در پایتخت ایجاد کند.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اشتغال افراد معلول یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: شهرداری گزارشی درخصوص به‌کارگیری افراد معلول و استخدام آنها ارائه دهد.

افزایش دکل‌های مخابراتی بدون هماهنگی شهرداری

اقراریان همچنین تأکید کرد: دکل‌های مخابراتی بدون هماهنگی با شهرداری در حال افزایش است که حق و حقوق شهروندان و شهرداری را تضییع می‌کند و باید مباحث به صورت دقیق‌تر بررسی شود. اصل موضوع دکل‌ها و شرکت ارتباطات مشترک شهر باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار