مدیر آموزش و پرورش کوهرنگ در خصوص همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش::

کمیته همکاری‌ها، مرجع قابل اطمینانی برای تصمیم‌های فرهنگی آموزش و پرورش است

کوهرنگ (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کوهرنگ عنوان کرد کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، مرجع قابل اطمینانی برای تصمیم‌های فرهنگی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۲۸۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کمیته همکاری‌ها، مرجع قابل اطمینانی برای تصمیم‌های فرهنگی آموزش و پرورش است

در این‌ جلسه که با حضور حجت الاسلام ایوب محمدی امام جمعه شهرستان کوهرنگ، علی نصیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، علی یوسفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، جمعی از روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم و شهرستان کوهرنگ و نیز معاونان و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد‌؛ علی یوسفی با اشاره به همکاری و پیوند‌های مشترک بین حوزه و آموزش و پرورش گفت: کمیته همکاری‌ها، مرجع قابل اطمینانی برای تصمیم‌های فرهنگی آموزش و پرورش است.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء این کمیته بر برگزاری کیفی برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی در سطح مدارس تاکید کرد و خواستار حضور پررنگ واثرگذار روحانیون و مبلغین خواهر و برادر در برنامه های آموزش وپرورش شد.

در پایان این جلسه، اعضای کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های علی یوسفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ به سبب گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز در مدارس تقدیر کردند و نماز ظهر و عصر را در نمازخانه آموزش و پرورش شهرستان برپا داشتند.

خبرنگار: هادی علیمردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار