در ادامه روند بازدید و ارزیابی مدارس منطقه۴ تاکید شد:

بوی مهربانی و زندگی از‌ «مدرسه خوب» به مشام می‌رسد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با تاکیدبر اینکه لازمه اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش  و رسیدن به اهداف تعیین شده؛ داشتن برنامه  است، مدرسه خوب را مدرسه‌ای عنوان کرد که بوی مهربانی و زندگی از‌ آن به مشام برسد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بوی مهربانی و زندگی از‌ «مدرسه خوب» به مشام می‌رسد

با هدف کیفیت بخشی کمی و کیفی به فرآیند تعلیم و تربیت و ارزییابی مدارس، هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 به همراه مهناز اعتمادی معاون آموزش ابتدایی، با حضور در مدارس ابتدایی امام سجاد(ع)، شهید جاجرودی و طلایه داران؛ از روند فعالیت آموزشی این مدارس، بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت.

در این بازدید زمانی نژاد با حضور در مراسم صبحگاه و کلاس های درس، ضمن گفت‌وگو با دانش‌آموزان و آموزگاران، فعالیت های آموزشی و پرورشی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری لازمه اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی دقیق و تهیه نقشه راه و عمل به آن، تا رسیدن به اهداف تعیین شده است که در این میان، مدرسه مهم‌ترین مکان برای اجراسازی و معلمان نقش راهبردی و اساسی در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را دارند.

وی با اشاره بر شش ساحت تربیتی مورد تاکید در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: مدرسه خوب مدرسه‌ای است که بوی مهربانی و زندگی از‌ آن به مشام برسد و دانش‌آموزان با حضور در چنین مدرسه‌ای اعتماد به نفس، مهارت های زندگی، صداقت و تربیت اسلامی و اخلاق دینی را بیاموزند.

در حاشیه این بازدیدها زمانی نژاد ضمن گفت‌وگو با دانش‌آموزان هدف، برنامه ریزی و تلاش را سه عامل موفقیت عنوان کرد و خواستار تلاش و اهتمام آنها در تحصیل، تهذیب و ورزش شد.

گفتنی است این بازدیدها به صورت مرتب و مستمر، از همه مدارس و مقاطع تحصیلی برقرار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار