امام جمعه خرمدره:

بسیجیان جهت‌نمای حرکت را به جامعه نشان می‌دهند

خرمدره (پانا) -امام جمعه خرمدره گفت بسیجیان نه فقط برای خود بلکه برای کل جامعه باید جهت‌نمای حرکت که ولایت است را نشان دهند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بسیجیان جهت‌نمای حرکت را به جامعه نشان می‌دهند

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان اظهار کرد: جایگاه، قدرت و اقتدار بسیج در ایامی که گذشت بیشتر از گذشته نمایان شد.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های بسیجیان خاطرنشان کرد: ایثارگری بسیجیان در این روزها بیش از گذشته برای مردم، خیرخواهان و همچنین بدخواهان نظام مشخص شد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: اگر دیدیم که با هماهنگی یک یهودی صهیونیست، دیدار چند نفر زن بی‌مسئولیت با رئیس‌جمهوری فرانسه اتفاق افتاد، جوانان باید بدانند که این دیدارها در گذشته رده‌های بالایی داشت و اگر امروز می‌بینیم این سطح از دیدارها تنزل پیدا کرده به دلیل این هست که اقتدار مسیر رو ما دیدیم و مشاهده کردیم.

امام جمعه خرمدره گفت: بسیجیان عزیز باید نه فقط برای خودمان بلکه برای کل جامعه باید جهت‌نمای حرکت که ولایت است را نشان دهیم.

بسیج بازوی اصلی خدمتگزاری و مقاومت در نظام اسلامی است

سرهنگ محمد امیرخانی، فرمانده سپاه ناحیه خرمدره نیز در این رزمایش ضمن تبریک به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان مقدس امام (ره) که در 5 آذر 1358 اتفاق افتاد، گفت: این شجره طیبه، بازوی اصلی و بازوی خدمتگزاری مقاومت به دستور امام خمینی(ره) بنا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد خدمات مستمر این شجره طیبه در طول 43 سال پس از پیروزی انقلاب بودیم، ابراز کرد: ان‌شاءالله از این به بعد نیز شاهد این خدمات خواهیم بود.

امیرخانی افزود: بسیج، شجره طیبه‌ای است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بنا نهاده شده تا در بحران‌های مختلف و در ایام متعدد که نظام و مردم نیاز به کمک داشتند، دست مردم و نظام را با قوت گرفته و با روحیه جهادی، ایثار و ازخودگذشتگی توانسته سابقه بسیار خوبی را در فداکاری و خدمت‌رسانی ثبت و ضبط کند.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: در فرمایشات متعددی که مقام معظم رهبری(مدّظلّه) در دیدار با بسیجیان عزیز داشته‌اند، نکاتی از ویژگی‌های بسیج و بسیجی را بیان فرموده‌اند.

سرهنگ امیرخانی خاطرنشان کرد: حضرت آقا اشاره می‌فرمایند که شاخصه و ویژگی‌های بارز بسیجی، شادابی و امیدواری و نشاط است و بسیجی خسته نمی‌شود و روحیه عالی دارد و با انگیزه مضاعف و با انگیزه بسیار بالا و با روحیه جهادی کارها را دنبال می‌کند و همین روحیه جهادی در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها موثر است.

وی با بیان اینکه ویژگی دوم بسیج، نظم و انضباط است، افزود: شاخصه اصلی بسیج، نظم و انضباط است. نظم معنوی و نظم مادی، بسیار دستورپذیر بسیار مرتب، منظم و در انجام برنامه‌ها کوشا و فعال است ضمن اینکه ویژگی بعدی، صفا و خلوص باطن است که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیجی به دنبال آن نیست که در جایی گفته بشود و نامی از او برده شود بلکه به خاطر جلب رضای خدا کار می‌کند و همین انگیزه الهی باعث ماندگاری و تاثیرگذاری در کارها است.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با بیان اینکه بصیرت و آگاهی نیز ویژگی دیگر بسیج است، گفت: بسیجی، شرایط و زمان را خوب درک می‌کند و در بحران‌هایی که در ادوار مختلف متاسفانه شاهد هستیم که اتفاق می‌افتد، بصیرت و آگاهی بسیجی نشان از روشن‌بینی این عزیزان است.

وی افزود: امیدواریم شرارت‌هایی که دشمنان بر علیه نظام اسلامی رقم می‌زننده به خودشان برگردد و شاهد پیشرفت، آبادانی و بهبود اوضاع کشور باشیم و بتوانیم با روحیه جهادی و انقلابی و ایثارگری، تمام مشکلات را پشت سر بگذاریم و بر پرچمی که بعد از ۱۴۰۰ سال در این کشور اسلامی بر دست پیر و مراد خودمان بلند شده به دست امام عصر(عج) برسانیم.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدحسین داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار