شرکت‌های دانش‌بنیان گواهی ارائه خدمات آموزشی دریافت می‌کنند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از اعطای اعتبارنامه ‌‌یکساله به شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارائه خدمات آموزشی در همه واحدهای آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش، در صورت کسب حدنصاب لازم در جشنواره رشد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت‌های دانش‌بنیان گواهی ارائه خدمات آموزشی دریافت می‌کنند

محمدصالح مذنبی ‌درباره برگزاری یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد و اهداف آن گفت: سازمان پژوهش ‌به‌عنوان قلب نظام آموزشی، پیشران جریان تربیت و یادگیری است و اگر قرار است یک برنامه‌ریزی آموزشی و درسی مناسب برای دانش‌آموزان رقم بخورد و دانش‌آموزان در دوره دوازده ساله تحصیلی به شایستگی‌های پایه برسند و برای یک زندگی مستقل اجتماعی و اثرگذاری در مأموریت‌های شغلی و اجتماعی خود آماده شوند، باید سازمان پژوهش ‌‌از همه ظرفیت‌ها‌ استفاده کند.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های مختلف دولتی و غیردولتی ‌علاقه‌مندند که در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی آموزشی و درسی، تألیف کتب درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری با آموزش و پرورش مشارکت کنند، گفت: میدان تعلیم و تربیت وسیع هست و باید آموزش و پرورش به همه ظرفیت‌ها بها دهد.

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با اشاره به اینکه در سال‌هایی بیش از 80هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: جشنواره تولید محتواهای الکترونیکی فرصتی است تا همه علاقه‌مندان به حوزه تعلیم و تربیت آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند تا در برنامه‌ریزی‌ها مورد استفاده قرار ‌‌گیرد.

مذنبی با تاکید بر اینکه ما نمی‌خواهیم صرفاً از طریق کتاب، آموزش را رقم بزنیم بلکه قصد داریم معلمان افقی فراتر از سطح کتاب درسی را ببینند، افزود: ‌هدف جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، استفاده ‌از تولیدات، ‌محصولات و ظرفیت‌های مختلف است و آثاری که برگزیده شوند، در شبکه رشد و رمزینه‌های کتاب درسی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گفته مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در جشنواره امسال، شورای سیاست‌گذاری در ‌مقیاس گسترده‌تری تشکیل شده و در کنار آموزش‌و‌پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، معاونت فضای مجازی صداوسیما و معاونت علمی و فناوری ریاست‌‌جمهوری به شورای سیاست‌گذاری اضافه شده تا این شورا در مقیاس وسیع‌تری برنامه‌ریزی و هدایت‌گری کار را انجام دهد.

مذنبی همچنین تصریح کرد: در جشنواره امسال این امکان برای شرکت‌‌های خلاق و دانش‌بنیان فراهم شده است تا در صورت کسب نمره حدنصاب و برخورداری از استانداردها، گواهی و اعتبارنامه رشد را به‌صورت یکساله برای ارائه خدمات آموزشی در همه واحدهای آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار