پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل از 5 شبکه

خبرگزاری پانا: سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد به طور زنده از شبکه های خبر، پرس تی وی، العالم،‌ هیسپان تی وی و رادیو ایران پخش می شود.

کد مطلب: ۱۳۲۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رییس جمهور امشب (سه شنبه شب) در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سخنرانی خواهد کرد؛ این نخستین سخنرانی دکتر روحانی در این نهاد بین المللی است و رسانه های خبری از سراسر جهان قصد دارند تا سخنرانی وی را به طور مستقیم و زنده به جهان مخابره کنند.

در این میان مسئولان شبکه های تلویزیونی خبری ایران نیز برنامه ریزی کرده اند تا این سخنرانی مهم به طور زنده برای مخاطبان خود و به ویژه هموطنان پخش شود.

«شبکه خبر» این سخنرانی را به طور زنده برای مخاطبان فارسی زبان در داخل و خارج پخش می کند، شبکه «پرس تی وی» به زبان انگلیسی و شبکه «العالم» برای مخاطبان عرب زبان این سخنرانی را پوشش خواهد داد.

«شبکه رادیویی ایران» نیز این مراسم را برای مخاطبان خود پخش می کند.

همچنین شبکه «هیسپان تی وی» این سخنرانی را به زبان اسپانیایی برای مخاطبان خود پخش می کند.

روحانی از برنامه های سفرش به نیویورک گفت

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی، در گفتگو با خبرنگاران برخی از برنامه های خود را در این سفر تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در تشریح اهداف و برنامه های سفر خود گفت: در جریان این سفر علاوه بر سه سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اجلاس خلع سلاح و مجمع وزیران امور خارجه غیرمتعهدها ، دیدارهایی با سران منطقه، مقامات اروپایی و برخی رهبران دیگر کشورها نیز خواهیم داشت.

رئیس جمهور، حضور در جمع اندیشمندان آمریکایی، مدیران ارشد رسانه‌ها، رهبران مسلمانان، رهبران ادیان آسمانی و دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا را از دیگر برنامه‌های خود در این سفر و در راستای دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی برشمرد.

رئیس جمهور: برای دفاع ازعظمت ملت ایران در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهم کرد

رئیس جمهور کشورمان هنگام ورود به فرودگاه نیویورک دفاع از عظمت ملت ایران را از مهمترین اهداف خود در این سفر خواند.

آقای روحانی که دوشنبه شب در صدر یک هیئت بلندپایه وارد نیویورک شد در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر تاکید کرد برای دفاع از عزت و عظمت ملت ایران در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار