معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت فرهنگیان، عاملی موثر در نشاط مجموعه آموزش و پرورش است

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد هدف از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان را ایجاد نشاط در مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت  فرهنگیان، عاملی موثر در نشاط  مجموعه آموزش و پرورش است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان فرهنگی آموزش و پرورش ملارد به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی و هفته بسیج مستضعفین خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: این مسابقات با همت کارشناسی پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی و با هدف ایجاد شادابی و ترویج فرهنگ ورزش در رشته‌های ورزشی دارت، دو ۶۰ متر سرعت، پرتاب شوت ثابت بسکتبال و طناب‌زنی سرعتی در سالن سرپوشیده دوومیدانی برادران شهید مظفر ملارد برگزار شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: ورزش و فعالیت جسمانی همواره عاملی موثر در جهت حفظ سلامتی و ایجاد نشاط است و اگر به صورت رقابتی انجام گیرد باعث شادابی و نشاط در میان شرکت‌کنندگان می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد گفت: در این رقابت ورزشی، همکاران زیور پناهی، فاطمه ولی و زیباسادات باقری در مجموعه امتیازات ۴ رشته ورزشی، به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار