قاسم احمدی لاشکی در دیدار قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر:

معنویت و دینداری در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد تاثیرگذار است

تهران (پانا) - معنویت و دینداری در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد تاثیرگذاراست. جامعه ما خوشبختانه جامعه دینداری است و باید از این فرصت مهم و ظرفیت معنویت، استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
معنویت و دینداری در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد تاثیرگذار است

به گزارش ستاد مبارزه با موادمخدر، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در دیدار با علیرضا کاظمی قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: معنویت و دینداری در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد تاثیرگذاراست. جامعه ما خوشبختانه جامعه دینداری است و باید از این فرصت مهم و ظرفیت معنویت، استفاده کرد

احمدی لاشکی خطاب به کاظمی اعلام داشت: تلاشهای جنابعالی همواره در وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر به یادگار خواهد ماند.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود در وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدوارم حضور شما در ستاد مبارزه با مواد مخدر و تعامل با این وزارتخانه، باعث شود که آسیب های اجتماعی، شناسایی و برای پیشگیری از این آسیب ها به ویژه اعتیاد جلوگیری شود.

معاون حقوقی و امور مجلس، نقش وزارت آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد را بسیار بااهمیت دانست.

احمدی لاشکی تصریح کرد: خوشبختانه کارهای مهمی در آموزش و پرورش صورت گرفته ونیاز هست درخصوص آسیب‌های اجتماعی محتوایی همچون پیام، کلیپ، فیلم‌های یک دقیقه‌ای، کاریکاتور و مانند آن که مناسب شبکه‌های اجتماعی، علی الخصوص شبکه شاد، تولید شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والا مقام و جانبازان سرافراز این عرصه، از زحمات ارزشمند و بی وقفه تمامی دست اندر کاران مبارزه با مواد مخدر، تشکر و قدردانی نمود وگفت: با تمام توان از برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر حمایت می کنیم تا شاهد نتایج خوبی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی باشیم.

علیرضا کاظمی در این دیدار عنوان کرد: در حوزه پیشگیری از اعتیاد، اولویت با وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: تاکنون تفاهم نامه هایی با دانشگاه فرهنگیان و معاونت پرورشی و انجمن اولیاء و مربیان امضا شده و زمینه‌های همکاری از سوی ستاد و وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار