مدیر آموزش و پرورش ملارد:

امیدآفرینی و ایجاد انگیزه اولویت انعکاس اخبار در خبرگزاری پانا است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در جمع دانش‌‌‌آموزان شرکت‌کننده در کارگاه آموزشی خبرنویسی پانا، با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان، امیدآفرینی و انگیزه‌بخشی را اولویت انعکاس اخبار در این خبرگزاری دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امیدآفرینی و ایجاد انگیزه اولویت انعکاس اخبار در خبرگزاری پانا است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در کارگاه آموزشی دانش‌آموز خبرنگاران پانا، عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش بزرگترین منبع اطلاع‌رسانی و خبرگزاری در کشور است و به خود می‌بالیم که خبرهای جذاب، متنوع و نشان‌دهنده فعالیت‌های مجموعه آموزش و پرورش، توسط دانش‌آموزان تولید می‌شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت کسب تجربه در پانا برای موفقیت در آینده شغلی و اجتماعی دانش‌آموزان، گفت: لازمه خبرنگاری مطلوب، عشق و تعهد است و انعکاس اخبار و اتفاقات مثبت و امیدوارکننده، یک هنر است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به تبلیغات منفی دشمن در رسانه‌ها خطاب به خبرنگاران دانش‌آموز افزود: شما صدای دانش‌آموزان دیگر و مناطق ایران هستید و شایسته است نخبگان و طلایه‌داران مدرسه و شهر خود را از این طریق به جامعه معرفی کنید.

تیموری‌راد همچنین بر شناسایی مواضع دشمن در تبلیغات گمراه‌کننده تأکید کرد و گفت: خبر هدفمند کار کنید و با نشان دادن نقاط مثبت، پتانسیل‌ها و موفقیت‌های شهر خود، اجازه تبلیغات منفی به دشمنان ندهید، رسانه اهمیت زیادی در آگاهی جامعه دارد، جهاد تبیین امروز در اولویت بالایی قرار دارد و فردی موفق است که در امر رسانه قوی عمل کند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: دغدغه فکری دانش‌‌‌آموزان دیگر را بشناسید و با رویکرد امیدآفرینی، نشاط و شور خبرنگاری کنید و مدارس را از رکود، بی‌تحرکی و ناآگاهی نجات دهید.

تیموری‌راد تأکید کرد: در زمینه افزایش سواد رسانه‌ای، تلاش کنید و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید، صحت و سقم اخبار را بسنجید و هر خبری را بدون آگاهی درج نکنید؛ یکی از ابزارهای خبرنگاری، هوش و حرکت به هنگام است؛ دوران امروز، دوران قلم و نگارش است نه اسلحه و تفنگ، بکوشید که به سلاح قلم مسلح باشید.

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، نیز طی سخنانی بیان کرد: عضویت دانش‌‌‌آموزان در خبرگزاری پانا، اتفاقی مثبت و خاطره‌ای شیرین است، چرا که دانش‌‌‌آموزان در بستر خبرگزاری پانا، تجربه صحیح نوشتن و انعکاس فعالیت‌های ارزشمند مدارس را می‌آموزند و تلاش‌های مدارس را تک‌ به تک در سطح استان و کشور به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: خبرگزاری پانا، عرصه‌ای دانش‌آموزی برای به نمایش گذاشتن موفقیت‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان ایران است و می‌توانیم از طریق آن موفقیت‌های هر شهر را به نمایش گذاشته و پرچم کشور خود را به اهتزاز دربیاوریم.

در حاشیه این کارگاه آموزشی، از دانش‌آموزان فعال منطقه در خبرگزاری پانا با حضور مسئولین آموزش و پرورش ملارد تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار