مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹:

برگزاری نشست‌های تربیتی در مدارس یک ضرورت است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ ؛ ضمن تحسین دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهید کرکچی به جهت برخورداری از توانمندی‌های علمی، تربیتی و مهارت‌های اجتماعی عنوان کرد برگزاری نشست‌های تربیتی در مدارس در تمام دوره‌های تحصیلی، یک نیاز و ضرورت است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست‌های تربیتی در مدارس یک ضرورت است

حبیب اله قربانی مهر در نشست بصیرتی تربیتی دبستان دخترانه شهید کرکچی اظهار کرد: با توجه به مسائلی که اخیراً در سطح جامعه شاهد آن بودیم؛ ضروری است که دانش آموزان نسبت به پیشینه کشور، انقلاب اسلامی و افتخارات و جایگاه فعلی کشور در سطح منطقه و جهان آگاهی بیشتری کسب کنند و بتوانند درست و نادرست را از هم تشخیص دهند.

قربانی مهر افزود: دانش آموز ما باید بداند کشور ما "ایران اسلامی قوی" است؛ کشور ما قوی است از این جهت که دانشمندان و اندیشمندان برجسته دارد، افتخارات و رتبه های جهانی در حوزه های متفاوت دارد.

وی با بیان اینکه دانش آموز ما باید ارزش و ضد ارزش را بشناسد و از هم تمیز دهد؛ بیان کرد: دانش آموز باید مفهوم حجاب و عفاف را بداند؛ توان تشخیص الگوی صحیح را داشته باشد و الگوی نادرست معرفی شده در فضای مجازی را دنبال نکند.

قربانی مهر خطاب به دانش آموزان گفت: ما در فرهنگ اسلامی و عاشورایی مان؛ حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) را داریم. الگوی پوشش و حجاب شما دختران عزیز، دختران پیغمبر (ص) هستند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با بیان اینکه بیشترین یادگیری با چشم صورت می پذیرد؛ افزود: دشمن با طراحی بازی و انیمیشن های نامتعارف با دین و هویت ما، سعی دارد تا چشمان دختران ما را به حجاب و پوشش نامناسب عادت دهد تا از این طریق دانش آموزان نسبت به حجاب بی تفاوت شوند.

وی تاکید کرد: دختران عزیزم، به آسیب های فضای مجازی واقف باشید و با مشورت از بزرگترها و اولیای مدرسه، بهترین انتخاب را داشته باشید.

قربانی مهر در پایان گفت: شما دانش آموزان امید کشور هستید، حرف بزنید، گفتگو کنید و سوالات خود را از افراد صالح بپرسید تا راهنمایی صحیح دریافت کنید.

گفتنی است؛ در این نشست، قربانی مهر با آموزگاران و عوامل اجرایی دبستان دخترانه شهید کرکچی دیدار و از زحمات آنها قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار